Počet nahlášených stížností: | 113 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 28.11. 2022 jsem zaplatila 855,- kč za objednané zboží. Dosud žádná reakce, natož dodaná objednávka. Měl to být vánoční dárek....
Černý deštník v ninja stylu. Chrání před deštěm, před UV zářením. Deštník má silný celoocelový rám, je velmi odolný. Má popruh na nošení a vzhled japonského meče. Rukojeť je celoocelová Rádius: 55-61cm
Nejlépe vrátit peníze nebo URYCHLENĚ zslat zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den. Vaše objednávka byla již odeslána z našeho skladu v zahraničí a je v tuto chvíli na cestě. Maximální doba doručení je 60 pracovních dnů. 90 % našeho zboží dorazí již do 30 pracovních dnů. Zboží je totiž většinou skladem v Asii a doba dodání je proto o něco delší.
O tom, jak funguje náš eshop se můžete dozvědět zde:https://urbantrend.cz/pages/o-nas
Děkujeme za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, stále nenastala žádná změna. Nemám ani zboží ani žádnou zprávu....
Věra Klocperková
Dobrý den, bohužel jsme neobdrželi od zákaznice žádný e-mail ohledně nedodaného zboží. Pokud je zboží i do dnešního dne nedodáno, prosíme zákazníka o napsání na email podpora@urbantrend.cz kde rádi vyřešíme celou situaci a na nedodané nebo ztracené zboží vždy vracíme peníze.
Tým UrbanTrend
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 22.3. mi zákaznické centrum společnosti odpovědělo, že do 15 pracovních dnů mi vrátí peníze na můj účet (číslo již měli).
15 pracovních dní bylo v pátek 14.4. dnes je středa 19.4., zatím nic.
Počkám do pátku a napíšu opět na zákaznické centrum.
Věra Klocperková
Děkujeme spotřebitelce za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, zda (a kdy) peníze zaslala, případně z jakého důvodu tak neučinila.
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.