Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem keramickou dlazbu (obklad) feel lappato wenge 17,29m2.Pri prodeji mi nebyli poskytnuty zadne pokyny k udrzbe a na baleni je pouze doporuceni k impregnaci dlazby.Po konecne pokladce jsme zakoupily pripravek HG na odstraneni cementovych povlaku.Po aplikaci pripravku dle navodu k pouziti se na keramicke dlazbe objevily skvrny po tomto pripravku.Nasledovala reklamace u prodejce(40 dni po koupi).Pozadoval jsem vymenu dlazby a nahradu nakladu za prace s tim spojene. Behem vyrizovani reklamace jsem jeste zkusil na zbytcich dlazby 4 dalsi pripravky na kazdodeni umyvani dlazby a vsechny byli se stejnym vysledkem jako pripravek HG. Tyto vzorky jsem dodal prodejci.Vyjadreni prodejce k reklamaci: Na zaklade vyjadreni vyrobce se nejedna o vyrobni vadu,proto reklamaci dlazby neuznava. Avsak v ramci dobrych vztahu poskytne 13 baleni dlazby (17 m2)na vymenu.Nasledne jsem pozadoval znalecky posudek.Ten byl od prodejce zamitnut.
Dlazba Feel Lappato Wenge 33,3 x 66,6 Odstin R-44
Pozaduji vymenu dlazby a nahradu nakladu za prace pri vymene dlazby a obkladu s tim spojene.
|
Tweet |
Podle § 9 z. o ochraně spotřebitele je prodávající povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.
Právo z vadného plnění se nevztahuje na vady, které způsobil spotřebitel. Jestliže se však vada vyskytla v důsledku jednání spotřebitele, které ale odpovídalo pokynům uděleným prodávajícím, nebylo by možné takto vzniklou vadu považovat za vadu způsobenou spotřebitelem.
Pokud spotřebitel nakládá s věcí mimo rámec jejího použití nebo údržby, jdou důsledky tohoto jednání k jeho tíži. Pokud k takovému jednání použil nevhodný prostředek, jehož použitím mu vznikla škoda, mohl by se domáhat náhrady škody vůči prodávajícímu daného prostředku, pokud nebyl informován o podmínkách, za kterých jej lze užít (např. o tom, pro které materiály je daný prostředek vhodný, resp. nevhodný).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.