Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Má dcera mi u společnosti lovilion koupila řetízek s příveskem, po měsíci mi přívesek zčernal.
Tohle píšou na jejich stránkách ( Náš oslnivý přívěsek a náhrdelník z bílého 14karátového zlata s kubickými krystaly zirkony DIANA. Přívěsek září jako hvězda na obloze, má středový kubický zirkon broušený do tvaru cushion (polštářku), zdobený menšími, ale stejně poutavými kubickými zirkony, to vše zavěšené na nastavitelném řetízku. Nevybledne, nezrezne, nezmění barvu ani se nezabarví) Poslala jsem 2x meila a žádná odpověď. Volala jsem a paní která to vyřizuje nic nevěděla. Prý je záruka jen 14 dní a mám si poslat meila. Nevím co mám dělat,když mi nikdo neodpoví.
Děkuji Košťálová Helena
Exkluzivní kartička se vzkazem: M
Vrácení peněz
|
Tweet |
Doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady u spotřebního zboží, činí 24 měsíců a začíná běžet dnem jeho převzetí. Věc je vadná, pokud nemá vlastnosti, které si strany ujednaly, nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží. V případě, že je věc vadná, může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění (věc reklamovat).
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy či reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího. V tomto případě nemusí spotřebitel zasílat zboží do Slovinska, ale zásilka bude adresována: HS plus d.o.o., P.O.BOX 13, depo Brno 71, 60010.
Více informací ohledně odstoupení od smlouvy, výměny a reklamace u společnosti HS plus d.o.o. nalezne spotřebitel zde: https://reclamations.hs-plus.com/cz/reklamace-a-vymena/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.