Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tímto se na Vás obracím s prosbou.
5.9.2022 jsem na Váš účet č: 278344991/0300 pod VS: 2003707003 zaslala omylem 5.000,-Kč.
Tyto peníze jsem Vám zaslala omylem a proto je požaduji zpět.
Kontaktovala mně již Vaše pracovnice, ale stále se nic neděje, nevím v čem je problém??
Prosím o vrácení peněz, které Vám nepatří!!
Děkuji za vstřícnost
S pozdravem
Helena Avratová
Vrácení peněz, které tato firma zadržuje již od 5.9.2022.
Nemám zájem o jejich služby, které mi nabízí
|
Tweet |
Neexistuje-li právní důvod, pro který by si společnost mohla omylem zaslané, resp. obdržené, peněžní prostředky ponechat, spotřebitel ji může vyzvat k zaslání peněžních prostředků zpět. Doporučujeme kontaktovat společnost přímo, ideálně na jí uváděné kontaktní adresy, ať již e-mailové nebo poštovní.
Nebude-li společnost reagovat a peníze nevrátí, jedná se z její strany o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli vyzvat prodávajícího k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.