Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#6342Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2015, před 10 lety

Lenka Jakubcová

Znění stížnosti

Dne 15.2.2015 jsem koupila Renault Megane.Při jízdě domů jsam zjistila nefugujicí stahování okna spolujezdce a startovací karty.Dne 17.2.2015 jsem zavady reklamovala v AAA Auto Brno.Odjed z autem už ale nešlo pro poruchu na motoru převzal si auto mechanik AAA Auto Brno.Dne 25.2.2015 mi bzlo zděleno že zavada je přeskočení řemene rozvodů.Sepsali jsme druhý protokol o reklamaci dne 25.2.2015.První reklamace ze dne 17.2.2015 byla zamítnuta na druhou reklamaci ze dne 25.2.2015 jsem nedostala odpověd.


Produkt

Renault Megane čislo karoserie VF1BMOJOA34754475 spz 7B44475


Požadované řešení

Řešení,odstranění závad připadně slevu na ceně vozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 16:51, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Spotřebitel může v případě vad při převzetí požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze i přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud by reklamce v dané lhůtě vyřízena nebyla, mohl by spotřebitel rovněž uplatnit právo na odstranění vady, přiměřenou slevu, případně by mohl od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2015 16:06, před 10 lety

Vážená paní Jakubcová,
kolega z reklamačního oddělení Vás bude kontaktovat, dejte mi pak prosím vědět, jak jste spokojená. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 08:50, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2015 11:29, před 10 lety


Lenka Jakubcová

Hodnocení:

Komentář: Od společnosti AAA auto je nejlepší nic nekupovat.Na žádnou reklamaci nemáte narok,protože v příloze kupní smlouvy se všech práv na reklamaci zříkáte.