Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si zboží u firmy Lelosi s doručením na adresu.Zboží BYLO přijato K PŘEPRAVĚ 17.12,20.12 bylo dodáno na depo Ostrava Poruba,cca 40km Od místa bydliště. A od té doby nic,na telefon nikdo nereaguje JSOU bezkontaktní.Jsem velice zklamaná a vícekrát si doručování touto formou nezvolím.
Doručení balíku a vůbec zjistit,kde se balík nachází.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Míšová, v případě, že na zásilku čekáte nezvykle dlouho, doporučujeme zavolat na náš zákaznický servis (+420 216 216 516). Poté co řeknete "operátor", dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a domluví se s vámi na dalším postupu. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.