Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Nákup v daném Eshopu kategoricky nedoporučuji. Jedná se o podvodníky co opravdu nemají ani špetku úcty k zákazníkům. Objednával jsem si monitor za zvýhodněnou cenu ,která odpovídala cca 40% ceny na Heurece. Jiný prodejce měl 20% slevu. Při objednání prodejce uváděl ,že má zboží na hlavním skladě. Mám PS stránky při objednání.Přišel mi email potvrzující přijetí mé objednávky. Následný den mi přišel email všeobecného znění, že mi ruší objednávku buď z důvodů dlouhodobého nedostatku zboží nebo po telefonické domluvě. Nikdo mi nevolal, nic jsem nerušil a při opětovné kontrole stránek zboží stálé prodávají a však za naprosto nesmyslnou trojnásobnou cenu. Zároveň v mailu stálo, že se jedná o prodej v eshopu Antalon s.r.o. a pokud si chci na zboží počkat více jak 14 dní tak mam napsat tento požadavek na email objednavky@antalon.cz a bude k mé objednávce přistoupeno individuálně, že mi přiřadí konkrétního obchodníka, který mě bude informovat o dostupnosti atd. Prostě všeobecné bla bla bla. Na toto jsem reagoval tím, že na zboží trvám a že nerozumím jak to že mi tvrdí, že ho nemají skladem. Na stránkach zboží dál inzerovali dokonce s dostupností 3-5 dní. Tuto žádost jsem poslal jak na objednavky@antalon.cz tak na info@euroking.cz ze které mi storno přišlo. No a dnes mi přišla suchá odpověď s info@euroking.cz "Dobrý den, Vaše objednávka je zrušena." podpis
BenQ PD2705U
Zaslání zboží za slíbenou cenu
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel reaguje na nabídku prodejce a objedná si zboží, přičemž prodejce navíc i spotřebitelovu objednávku následně potvrdí, je tímto způsobem uzavřena distančně kupní smlouva.
Tu lze zrušit jen na základě smluvních nebo zákonných důvodů. Z obsahu stížnosti nevyplývá, že byl naplněn nějaký zákonný důvod, který by prodejce ke zrušení objednávky opravňoval. Kontraktační proces nefunguje tak, že prodávající může bez pádného důvodu uzavřenou smlouvu zrušit. Je-li u produktu problém, je to v případě řádně uzavřené smlouvy problém na straně prodávajícího, který musí svůj závazek - dodat dané zboží spotřebiteli - splnit, a to třeba i nějakým alternativním způsobem (např. obstarání daného zboží od konkurence). Kdyby na tom tedy spotřebitel trval, bylo by dle našeho názoru možné požadovat po společnosti řádné splnění jejích závazků, které vůči spotřebiteli má z platně uzavřené kupní smlouvy.
Nabízí-li společnost zboží, o němž ví, že ho nemůže dodat, mohlo by se jednat o vábivou reklamu, která je ze zákona zakázaná. Na takové jednání lze podat podnět České obchodní inspekci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.