Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den.
Dnes jsme s ženou koupili cottage který byl ve slevě z datumem trvanlivosti do 28.12. který byl označen oranžovou barvou ve slevě 14,90 kč. Tak jsme vzali celé plato. Po zaplacení nákupu bylo na učtence 19,90 kč! Tak jsme to šli reklamovat a paní pokladní se hned spojila s kolegyní ať se jde podívat kolik tam je cena, tvrdila že 19,90 kč! Tak jsme se šli schválně podívat a oranžová cedulka tam nebyla. Žádná tam s cenou nebyla! Kolegyně ji hned musela vzít po tom co to slyšela v interkomu! Nejde o to že to stálo 20 Kč ale že z nás dělají pitomce! Nikdy už di lidlu nepůjdeme! Prodejna Uherské Hradiště. Tř. Malinovského 436
Sýr Cottage
Vrátit přeplatek po slevě a nedělat z lidí p....!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Dobrý den, pane Podškubko, mrzí nás situace, která se stala na prodejně. Pokud je zboží v akci označené oranžovou cedulkou, bývá nalepeno na výrobku. My zde na dTestu nedokážeme Váš podnět prověřit. Doporučujeme Vám se obrátit na manažera prodejny či jeho zástupce a dořešit situaci s nimi. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: