Společnost


STUDENT AGENCY holding, a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63425Pozdní odjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2022, před 2 lety

Ilona Nováčková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 14.10.2022 jsme cestovali z Prahy letiště V.H. do Chebu.Odjezd měl být v 15 hodin a autobus odjížděl v 16:10.Řidič autobusu ani náznakem neomluvil svůj pozdní příjezd.Cestovali jsme celá rodina 6 dospělých a 2 děti do 2 let..Po dlouhém čekáníjsme byli značně prochladlí a chtěli si dát v autobusu alespoň teplý čaj, nebyly kelímky.Manžel byl požádat řidiče zda by mohl dát kelímky,bylo mu řečeno:,,To tedy nemohl".Celou cestu se autobusemneslo hlučné klepání a bouchání,jako by se měl autobus každou chvíli rozsypat.Cestujeme s vaší společností dlouhá léta a vždy s velkou spokojeností,ale tato cesta byla očistec.Jízdenky jsme objednávali a platili jako i jindy v Ašské cestovní kanceláři dne 10.08.2022.Zajímá nás vaš postoj k této situaci a doufáme, že to byla jen vyjímečná siuace a budeme nadále moct využívat vaše služby ke spokojenosti klientů.S pozdravem Nováčková Ilona


Produkt

Pozdní odjezd autobusu


Požadované řešení

Kompenzace vrácení jízdného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 09:35, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.