Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 14.10.2022 jsme cestovali z Prahy letiště V.H. do Chebu.Odjezd měl být v 15 hodin a autobus odjížděl v 16:10.Řidič autobusu ani náznakem neomluvil svůj pozdní příjezd.Cestovali jsme celá rodina 6 dospělých a 2 děti do 2 let..Po dlouhém čekáníjsme byli značně prochladlí a chtěli si dát v autobusu alespoň teplý čaj, nebyly kelímky.Manžel byl požádat řidiče zda by mohl dát kelímky,bylo mu řečeno:,,To tedy nemohl".Celou cestu se autobusemneslo hlučné klepání a bouchání,jako by se měl autobus každou chvíli rozsypat.Cestujeme s vaší společností dlouhá léta a vždy s velkou spokojeností,ale tato cesta byla očistec.Jízdenky jsme objednávali a platili jako i jindy v Ašské cestovní kanceláři dne 10.08.2022.Zajímá nás vaš postoj k této situaci a doufáme, že to byla jen vyjímečná siuace a budeme nadále moct využívat vaše služby ke spokojenosti klientů.S pozdravem Nováčková Ilona
Pozdní odjezd autobusu
Kompenzace vrácení jízdného
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.