Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnosti jsem uhradila předem za dodání a instalaci 2ks oken a dodání garážových sekčních vrat, vzhledem k tomu, že mělo být na zakázku uhradila jsem celou výši zboží (několik desítek tisíc). Mělo být dle smlouvy dodáno do 31.8.2022, čtvrt roku se mnou zástupce společnosti p. J. G. komunikoval skrze sms a vždy udával nový a opět nový termín, kdy 100% bude dodáno, nikdy k tomu bohužel nedošlo. Ani po mnoha urgencích, aby vše dodal a nebo aby mi vrátil zálohu, po mnoha slibech a udávání různých důvodů proč to nejde, přestal p. G. komunikovat a nakonec si zablokoval mé telefonní číslo. Ani po 4 měsících po uplynutí termínu udané ve smlouvě nemám ani peníze ani zboží.
Nedodané 2ks garážových oken s rozměrem 120x60 cm a nedodané 1ks garážových sekčních vrat s pohonem na dálkové ovládání.
1/ dodání zaplaceného zboží nebo
2/ navrácení finančních prostředků
|
Tweet |
Dle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Není-li doba plnění ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze.
Pokud tedy společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu ocitá se v prodlení a spotřebitel tak zhotovitele upozorní, že dílo nebylo provedeno včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).
Pokud zhotovitel neprovede dílo ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.