Společnost


MOBIL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63435Zlodejna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2022, před 2 lety

Simona Suchynova

Znění stížnosti

Kdyz jsou data určené na 24 hodin mají být vypnuté za 24 hodin ne ze je vypnete během pár hodin a okrádate tímto lidi mam toho dost


Produkt

Zlodejna


Požadované řešení

Řešení by bylo kdyby jste data které jsou na 24 hodin vypnutý po 24 hodinách a ne po par hodinách v tom případě je to okrádá i


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 10:20, před 2 lety

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že reklamaci služby může spotřebitel uplatnit do 2 měsíců od poskytnutí služby, a to prostřednictvím Infolinky Operátora: 3333 (z čísel MOBIL.CZ) nebo +420 738 333 333 v pracovní dny od 8 do 19 hodin, případně písemně na adrese Operátora: MOBIL.CZ c/o T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.

Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení. Pokud spotřebitel s řešením reklamace služby elektronických komunikací nebude souhlasit, může
do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.