Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kdyz jsou data určené na 24 hodin mají být vypnuté za 24 hodin ne ze je vypnete během pár hodin a okrádate tímto lidi mam toho dost
Zlodejna
Řešení by bylo kdyby jste data které jsou na 24 hodin vypnutý po 24 hodinách a ne po par hodinách v tom případě je to okrádá i
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že reklamaci služby může spotřebitel uplatnit do 2 měsíců od poskytnutí služby, a to prostřednictvím Infolinky Operátora: 3333 (z čísel MOBIL.CZ) nebo +420 738 333 333 v pracovní dny od 8 do 19 hodin, případně písemně na adrese Operátora: MOBIL.CZ c/o T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.
Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení. Pokud spotřebitel s řešením reklamace služby elektronických komunikací nebude souhlasit, může
do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.