Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Jsem nemocný a přes den pracuji z domu. V den doručení balíku jsme prokazatelně cca od 8.45 seděl u počítače a pracoval z domu. Ve 14.30 mi přišla SMS a e-mail, že jsem nebyl zastižen. Musel jsem počkat do dalšího dne, než mi do schránky pošťačka dá nedoručenku (nikdy jsem ji nedostal v den nedoručení zásilky). Na té byl uveden čas 9.35. Dokonce tentokrát na ní ani nebyl uveden datum nedoručení, ale pouze "xxxxxx".
Doručovatel nepodnikl pokus o doručení zásilky, která byla navíc avizována SMS i e-mailem. Na tohoto konkrétního doručovatele jsme si už jednou stěžoval ale zaměstnankyně za přepážkou se mi v podstatě vysmála a sdělila, že tak to občas chodí.
Boj s touto zkostnatělou společností je velice těžký.
Doručovatel: V.I., datum nedoručení: 25. 3. 2015, doručovací pošta: 608 00, Heršpická 6a, Brno
Potrestání zodpovědné osoby, která nedoručuje balíky.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.