Společnost


talkies.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#6345Nedodané zboží- nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2015, před 10 lety

Jan Kutheil

Znění stížnosti

Dobry den,v lednu jsem v overenem obchode zakoupil(objednal) mobilní telefon Apple Iphone 5,zaplatil jsem a zbozi nedorazilo,obchod se vymlouval ze zboží není skladem(na eshopu 4 ks skladem) v únoru jsem chtěl odstoupit od smlouvy,bylo mi vyhověno s tím,ze do 25.2.2015 mi budou vraceny peníze za objednané zboží cca 10.500,- . Do dnešního dne peníze neprisli,obchod nekomunikuje a od 18.2.2015 je obchod v rekonstrukci.Dekuji za odpověď Jan Kutheil


Produkt

Apple Iphone 5


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz,odstoupení od smlouvy které bylo akceptované.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 16:26, před 10 lety

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy a peníze spotřebiteli nebyly vráceny ve stanovené lhůtě, ocitla se společnost v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Nevrátí-li společnost zaplacené finanční prostředky dobrovolně, budu nutné domáhat se svého nároku soudní cestou. V takovém případě je nutné, aby spotřebitel byl schopný identifikovat společnost. Vzhledem k nedostupnosti internetových stránek se nám subjekt nepodařilo identifikovat. Před případným podáním žaloby, resp. v tomto případě návrhu na vydání platebního rozkazu, je žádoucí vyzvat subjekt k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 11:17, před 10 lety

Obchodník nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Pokud spotřebitel zná identitu prodávajícího, je možné postupovat v souladu s prvně uvedeným komentářem. Pro takový případe je však vhodné právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.