Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63452Autobus nepřijel na zastávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2022, před 2 lety

Iveta Jarkovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera, tj. 27.12.2022 měl dle jízdního řádu stavět CDS autobus číslo 305 na zastávce v Českém Meziříčí v 15:02 hodin - směr Hradec Králové. Na zastávce jsem byla od 14:50 hod. do 15:20 hod. a autobus vůbec nepřijel. Musela jsem si volat náhradní odvoz. Prosím o sdělení, zda tento autobus na uvedené zastávce má zastavovat. Děkuji Jarkovská Iveta


Produkt

autobus vynechal zastávku


Požadované řešení

Prosím o sdělení, zda tento autobus na uvedené zastávce má zastavovat, abych s tím do budoucna případně počítala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 15:15, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost však budeme o existující stížnosti informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 09:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.