Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera, tj. 27.12.2022 měl dle jízdního řádu stavět CDS autobus číslo 305 na zastávce v Českém Meziříčí v 15:02 hodin - směr Hradec Králové. Na zastávce jsem byla od 14:50 hod. do 15:20 hod. a autobus vůbec nepřijel. Musela jsem si volat náhradní odvoz. Prosím o sdělení, zda tento autobus na uvedené zastávce má zastavovat. Děkuji Jarkovská Iveta
autobus vynechal zastávku
Prosím o sdělení, zda tento autobus na uvedené zastávce má zastavovat, abych s tím do budoucna případně počítala.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost však budeme o existující stížnosti informovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.