Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#63453Nedodané předem zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2022, před 2 lety

Miroslav Veselý

Znění stížnosti

Objednal jsem z lidl-shopu průmyslový vysavač parkside, zaplatil jsem kartou předem, jako to dělávám často, ovšem vysavač mi byl dodávám společností PPL, kdy mi ráno poslaly SMS o doručování, kde po mě chtěli opě zaplatit celou častku na dobírku, což jsem odmítl a vysavač od spolecnosti PPL nepřevzal. Kontaktoval jsem info středistko lidl, kde mi tvrdily, že se budou tímto problémem zaobírat, volal jsem 3x, v posledním hovoru mi dokonce tvrdily, že mi vysavač byl již doručen v den volání v 7:20, ikdyž PPL u nás doručuje balíky vždy mezi 12-14hod. a ani mi PPL neposlalo SMS, že by cokoli mělo doručovat, navíc mi lidl-shop poslal potvrzovací email, že vysavač je již doručen a že berou věc za vyřešenou a omlouvají se za vzniklé potíže, ovšem do dnešního dne mi vysavač nebyl doručen.


Produkt

Vysavač na mokré a suché vysávání PWD 20, Číslo výrobku: 100342920


Požadované řešení

dodání výrobku, ovšem bez dobírky, když jsem produkt zaplatil kartou při objednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 10:50, před 2 lety

Pokud podnikatel tvrdí, že zboží bylo dodáno, měl by tuto informaci spotřebiteli také prokázat.

V obchodní podmínkách společnosti je uvedeno, že zboží se dodává dle volby kupujícího v objednávce buď do výdejního místa příslušného přepravce, anebo na adresu uvedenou v objednávce. Dodávka zboží se provádí pouze v rámci České republiky.
Pokud tedy podnikatel zaslal zboží na jinou adresu, porušil tím svoji smluvní povinnost a spotřebitel by měl mít právo na náhradu škody z toho vzniklou.

Pokud zboží nedodá ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2022 11:08, před 2 lety

Dobrý den, pane Veselý. mrzí nás situace, která u Vás nastala. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit, protože nejsme propojeni se zákaznickým servisem. Doporučíme Vám, abyste ještě jednou kontaktoval naši zákaznickou linku pro ověření. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2022 20:16, před 2 lety


Miroslav Veselý

Hodnocení:

Komentář: Společnost Lidl po ověření zjistila, že dopravce PPL na místo vrácení dodavateli, zásilku ztratila, ovšem Lidl bral tuto zásilku za doručenou a také mi to potvrdily mailem, Až na mou urgenci po prošetření zjistily, že zásilka byla nikoli dodána, ale ztracena. Po zjištění nových informací vystavila společnost Lidl dobropis, na základě čeho mi vrátily zpět peníze po 2 dvou dnech na účet a poslali nový vysavač na dobírku, čili doufám, že ten se už tak záhadně neztratí.