Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63456Dodáno spálené jídlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2022, před 2 lety

Martin Racek

Znění stížnosti

po neúspěšné reklamaci na chatu, kdy nebyl žádný operátor, který by se mnou řešil reklamaci objednávky z restaurace Řízkovna & Pizzeria Jižní Město 1xMix řízků 1kg (krůta, krkovice)+1kg domácího bramborového salátu, citrony, okurky
849,00 Kč se obracím na Vás s prosbou o pomoc. Stížnost jsem podal v aplikaci společnosti Dámne jídlo a také emailem včetně fotografií.
Na reklamaci podanou prostřednictvím chatu dne 25.12.2022 na spálené jídlo společnost Dáme jídlo stále nereagovala. Na urgenci ze dne 25.12.2022 večer také nijak nereagují. Na email také nemám žádnou odpověď.
Skutečnost - závadné nekonzumovatelné jídlo jsem neprodlenně doložil fotografiemi. Žádal jsem o kompenzaci, za spálené řízky, které byly černé jako bota a letěly do koše opravdu nebudu platit 849,- CZK.


Produkt

restaurace Řízkovna & Pizzeria Jižní Město 1xMix řízků 1kg (krůta, krkovice)+1kg domácího bramborového salátu, citrony, okurky


Požadované řešení

kompenzace spálených řízků, které jsem byl nucen vyhodit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 14:44, před 2 lety

V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.

Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednané kvalitě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 09:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.