Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63467Stále nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2022, před 2 lety

Olga Jaklová

Znění stížnosti

Využila jsem možnosti odeslání balíčku čísla Z3801881541 přes zásilkovnu Mezi námi, přímo na adresu. Mělo se jednat o dárek k Vánocům ale tak nějak jsem počítala že díky velkému zájmu a množství zásilek se můj balíček opozdí. Ale že bude "viset" na depu Nehvizdy, okružní 781 od 22.12. jsem nečekala. Nejhorší je, že komunikace s touto společností je nulová, psala jsem tam už dva emaily, dokonce i dvakrát volala na infolinku. Poprvé jsem poslouchala jen robota a podruhé jsem byla spojena s operátorkou která mi říkala úplné nesmyslné informace, na otázku kdy bude zásilka doručena mi bylo odpovězeno že neví.
Nikdy jsem s dopravou přes zásilkovnu problém neměla ale teď je to vrchol, chápu že toho mají "moc" ale sakra, když nestíhám, nepřijímám nic dalšího ne? Co bude teď s balíčkem který jsem poslala? Kdy bude příjemci doručen? Na to mi nikdo neodpoví.


Produkt

Z3801881541 stále na cestě


Požadované řešení

Žádám o informaci k zásilce od společnosti Zásilkovna, kdy bude doručen balíček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 17:28, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2023 16:02, před 2 lety

Dobrý den, paní Jaklová, je nám líto, že jste na zásilku čekala nezvykle dlouho. Všichni Zásilkovňáci dělají maximum pro to, aby zásilky byly u svých příjemců co nejdříve, dobu doručení však negarantujeme. Na základě údajů ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=3801881541) vidím, že zásilka byla již vydána příjemci. V tomto případě, kdy doba doručení trvala déle než 7 dní, doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a věc s vámi dořeší. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 19:36, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.