Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U T mobilu jsem si cca před dvěma měsíci stěžovali že za dvě čísla vedené pod jedním vyúčtováním platíme cca 700 Kč a to se nám za cca 60 minut hovorů zdálo moc. Spojovatelka nám navrhla nový tarif (volné minuty) s tím ,že budeme platit méně. A zároveň nás informovala ,že nám končí smlouva o jednoho čísla. Smlouvu jsme s novým tarifem , při kterém jsme měli platit měně odsouhlasily. Písemné znění smlouvy nám bylo slíbeno ,že bude zasláno počtou . Za dva měsíce za období 20.2-19.3 nám přišlo vyúčtování na 931 Kč. Tedy né o cca 200 Kč méně ale 200 Kč více. Zavolali jsme do T mobilu a spojovatelka nám řekla ,že s tím nemůže nic udělat maximálně vrátit na původní nastavení (na které jsme si stěžovali).Když jsme jí sdělili ,že novou smlouvu jsme schvalovali s příslibem ,že budeme platit o cca 200 Kč méně a ,že to musí mít v T mobile nahráno. Požádali jsme tedy za jakých podmínek lze smlouvu ukončit. Byla nám sdělena nehorázná částka cca 2500 Kč vzhledem k tomu ,že se jedná o nově uzavřenou smlouvu . Když se nad tím zamyslím tak nevidím rozdíl mezi šmejdem ,který prodá penzistovi lampu aby se s ní ozařoval a uzdravil. Nebo firmou T mobile která mě penzistovi nechá uzavřít smlouvu za nevýhodných podmínek. Přislíbené písemné znění jsme vůbec nedostali.
telefoní čísla 603153182 a 733579813
Zrušení klamně uzavřené smlouvy bez náhrady
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích platí, že uzavírá-li se, nebo mění smlouva o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací za použití prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli informace o obsahu smlouvy písemně, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta (14 dnů) pro odstoupení spotřebitele od smlouvy nebo její změny uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací. Pokud tedy spotřebitel dané informace ještě neobdržel, může stále od smlouvy odstoupit bez udání důvodu.
V případě odstoupení se smlouva ruší, a pokračuje tedy platnost smlouvy dosavadní. Pokud spotřebiteli dosavadní tarif nevyhovuje, může se po odstoupení od nové smlouvy a návratu k původní dohodnout na změně tarifu na jiný, případně dosavadní smlouvu vypovědět s úhradou 1/5 zbývajících měsíčních paušálů, pokud jde o smlouvu na dobu určitou, nebo uzavřít jinou smlouvu po uplynutí smluvní doby.
Ohledně společností avizované nižší měsíční částky v určité výši záleží, co bylo mezi stranami sjednáno. Jestliže byla účtována služba v rozporu s tím, co bylo telefonicky dohodnuto, lze vyúčtování reklamovat a dovolat se znění takto uzavřené smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.