Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63474Bus odjel aniž by zastavil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2022, před 2 lety

Gustav Cápal

Znění stížnosti

28.12. 2022, 20:59, směr Lanškroun-Moravská Třebová, autobus v Krasíkově na zělezniční stanici jen projel ani nepřibrzdil i když jsme volali a svítili baterkami na mobilu nic se nezměnilo, v tuto dobu je to poslední bus až do rána, co jede přes Staré Město(naše cílová stanice). Proto by mne zajímalo zdali se toto chování nějakým způsobem odškodňuje, děkuji.


Požadované řešení

Finanční odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 11:29, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:27, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.