Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
28.12. 2022, 20:59, směr Lanškroun-Moravská Třebová, autobus v Krasíkově na zělezniční stanici jen projel ani nepřibrzdil i když jsme volali a svítili baterkami na mobilu nic se nezměnilo, v tuto dobu je to poslední bus až do rána, co jede přes Staré Město(naše cílová stanice). Proto by mne zajímalo zdali se toto chování nějakým způsobem odškodňuje, děkuji.
Finanční odškodnění.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.