Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobry den mam reklamaci podanou v pondělí 26.12 okamžité výměny a do dnešního dne se nikdo neozval má to byt nejpozději do 2 dnu na prodejně ale samozřejmě není jak je teda možné ze připlatím za záruku okamžité výměny a nic nedostanu už je to 3 den a nikdo se neráčil ozvat ani poslat už tímto jednáním porušujete smlouvu o okamžité reklamaci kde je vysloveně napsáno že zboží musí mít zákazník do 48h od podaní požadavku chtěl bych po vás vysvětlení dekuji
Playstation 5
Výměna zboží/záruka okamžité výměny
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel zakoupil záruku okamžité výměny, očekává, že bude možné nefungující zboží vyměnit ihned. Na webových stránkách společnosti Alza je navíc uvedeno, že pokud je adekvátní zboží na dané prodejně skladem, dostane spotřebitel produkt obratem ihned. V opačném případě by měl technik náhradu zajistit a do dvou dní by tak nové zboží mělo být připraveno k vyzvednutí na pobočce. V případě, kdy už není model skladem, společnost Alza nabídne spotřebiteli alternativu produktu v cenové hladině přibližně 5 % z ceny původního modelu.
Kupujícímu, jenž zakoupil službu Okamžitá výměna, prodávající zaručuje okamžitou výměnu zboží v případě projevu udávané či jiné záruční vady, dále zaručuje vystavení a vyplacení dobropisu na službu v případě, že adekvátní zboží není do 48 hodin od uplatnění skladem a také dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím, přičemž nejdelší doba je uvedená při zaslání zboží zásilkou na adresu Alza.cz - logistické centrum Horní Počernice P3 Park, hala E Do Čertous 2759/4, 193 00 Praha 9, kdy dodání zboží je do tří pracovních dnů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.