Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#63477Alza

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2022, před 2 lety

Petr Janovsky

Znění stížnosti

Dobry den mam reklamaci podanou v pondělí 26.12 okamžité výměny a do dnešního dne se nikdo neozval má to byt nejpozději do 2 dnu na prodejně ale samozřejmě není jak je teda možné ze připlatím za záruku okamžité výměny a nic nedostanu už je to 3 den a nikdo se neráčil ozvat ani poslat už tímto jednáním porušujete smlouvu o okamžité reklamaci kde je vysloveně napsáno že zboží musí mít zákazník do 48h od podaní požadavku chtěl bych po vás vysvětlení dekuji


Produkt

Playstation 5


Požadované řešení

Výměna zboží/záruka okamžité výměny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 11:48, před 2 lety

Pokud si spotřebitel zakoupil záruku okamžité výměny, očekává, že bude možné nefungující zboží vyměnit ihned. Na webových stránkách společnosti Alza je navíc uvedeno, že pokud je adekvátní zboží na dané prodejně skladem, dostane spotřebitel produkt obratem ihned. V opačném případě by měl technik náhradu zajistit a do dvou dní by tak nové zboží mělo být připraveno k vyzvednutí na pobočce. V případě, kdy už není model skladem, společnost Alza nabídne spotřebiteli alternativu produktu v cenové hladině přibližně 5 % z ceny původního modelu.

Kupujícímu, jenž zakoupil službu Okamžitá výměna, prodávající zaručuje okamžitou výměnu zboží v případě projevu udávané či jiné záruční vady, dále zaručuje vystavení a vyplacení dobropisu na službu v případě, že adekvátní zboží není do 48 hodin od uplatnění skladem a také dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím, přičemž nejdelší doba je uvedená při zaslání zboží zásilkou na adresu Alza.cz - logistické centrum Horní Počernice P3 Park, hala E Do Čertous 2759/4, 193 00 Praha 9, kdy dodání zboží je do tří pracovních dnů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2022 15:40, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 21:42, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 22:55, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.