Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ponuka pre zákazníka :
WebHeureka.cz je nákupní rádce, kde vyberete ten nejlepší produkt, porovnáte ceny z tisíců internetových obchodů a pohodlně nakoupíte
Co mi oranžové tlačítko „Koupit na Heurece“ přinese?
O své peníze nepřijdete
Bojíte se platit předem? Nákupem přes naše tlačítko o své peníze nepřijdete. Pokud totiž zboží nepřijde, postaráme se o vrácení platby.
Potíže s doručením zboží vyřešíme za vás
Přišlo vám něco jiného, než jste si objednali? Bylo zboží doručeno poškozené? Pomůžeme vám vše s e‑shopem vyřešit. A v případě komplikací uhradíme škody.
90 dnů na vrácení nerozbaleného zboží
Není kam spěchat. Pokud si uvědomíte, že byl nákup unáhlený nebo jste někomu pořídili nevhodný dárek, můžete nerozbalené a nepoužité zboží vrátit až do 90 dnů.
Vrácení zboží zdarma
Za normálních okolností byste zpáteční dopravu museli hradit sami. Při nákupu přes oranžové tlačítko „Koupit na Heurece“ to ale můžete mít zcela zdarma. Podmínky a postup naleznete níže.
Hladký průběh reklamace
V případě jakýchkoliv problémů se zbožím vám pomůžeme s e-shopem vše vyřešit a při komplikacích vám uhradíme škody.
Nakupujete od ověřeného prodejce
Přes oranžové tlačítko mohou prodávat pouze e‑shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky. Jakmile obchod certifikát ztratí, přichází i o tlačítko.
Nakupte vše přímo na Heurece
a neutraťte ani korunu navíc
Poskytujeme Garanci nákupu,.12.
pomůžeme vám se všemi komplikacemi
Díky porovnání kupujete
vždy za nejlepší cenu
Moja skúsenosť - fakty :
8.12.2022 som nakúpil cez oranžové tlačítko objednávkou ** cez Heureku u ním doporučeného predajcu APOLLOs.cz tlačiareň Epson EcoTank L3256. A zaplatil cez Heureku 4502 .-Kč Výrobca Epson vracia cashback u danej tlačiarne 800.-Kč. Podmienkou je ale nákup u autorizovaného predajcu . Keď som zistil, že doporučovaný predajca Heurékou túto podmienku nesplňuje a ja by som nákupom cez neho mal tovar nie lacnejší ale predražený , okamžite som volal na Heureku a oznámil im že o takúto cenu záujem nemám a žiadam zastaviť dodávku s tým, že tovar nepreberiem. Čiže zrušenie kúpnej zmluvy. Zástupca Heureky sľúbil, že zavolá predajcovi a prepravcovi a pokúsi sa dodávku zastaviť. Prepravca DPD oznámil, ešte ten deň, že balíček je na ceste. 9.12 som od prepravcu balík neprevzal a povedal mu, nech ho vráti odosielateľovi.9.12. mi Heureka oznámila, že akonáhle sa zásielka vráti predajcovi mi bude tovar dobropisovaný.13.12. som na môj účet obdržal čiastku iba 4302.- teda o 200.- Kč niźšiu než som zaplati ! APOLLOs mi oznámil, že čiastku znížil o balné ??? a prepravné. Reklamáciu zamietli obe spoločnosti.
Resume : Heureka zaviedla zákazníka doporučením neautorizovaného predajcu, čím mi spôsobila škodu vo výške 200.-Kć. Túto škodu odmieta uhradiť ! Pozor na sľuby Heureky neseriózna spoločnosť.
Dobropis 200.- Kć
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před převzetím zboží.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce.
Upozorňujeme, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a věc převzít.
Nepřevzetí v tomto případě podnikatel pochopil jako odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele. V takovém případě vrací podnikatel spotřebiteli cenu zboží a jedno poštovné. Druhé poštovné pak platí spotřebitel.
Podle podmínek podnikatele však platí, že spotřebitel má právo na vrácení zboží zdarma. Možnost vrácení zboží zdarma platí pro všechny objednávky, které splňují následující podmínky:
- Zákazník nakoupil zboží přímo na Heurece.
- Zboží splňuje zákonné podmínky pro vrácení ve 14denní lhůtě, respektive 90denní lhůtě, pokud není rozbalené a použité.
- Zabalená zásilka s nevyhovujícím zbožím splňuje následující limity:
Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
Maximální hmotnost zásilky: 10 kg
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 120 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 150 cm (např. zásilka o rozměrech 60 × 50 × 40 cm).
V případě, že zboží objednávka zboží splňuje výše uvedené, měla by být spotřebiteli vyplacena i zbylá částka. Pokud by částku nevyplatil včas, jednalo by se zřejmě o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.