Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63494Upomínka údajné dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2022, před 2 lety

Roman Stepanek

Znění stížnosti

Hello,
I would like to ask you on behalf of my father Rudolf Stepanek, (who received the following reminder about the payment of the debt in the form of an SMS message... in Czech language?!)
I would like to ask for an explanation of what this alleged debt is about ...!?
I think and hope that this has nothing to do with your company or STANDER Sp. z o.o. and someone is using your and their identity!?

Thanks for the quick response and early reply.

S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen/ Best regards
Mgr. Roman Štěpánek


Dobrý den,
chtěl bych Vás jménem mého otce Rudolfa Štěpánka,(který dostal formou SMS zprávy níže uvedenou upomínku o zaplacení dluhu... v českém jazyku?!)
požádat o vysvětlení o co jde, o jaký údajný dluh jde... !?
Myslím a doufám, že toto nemá nic společného s Vaší společností nebo společnosti
STANDER Sp. z o.o. a někdo využívá Vaši a jejich identitu!?

Díky za rychlou reakci a brzkou odpověď.

S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen/ Best regards
Mgr. Roman Štěpánek


Produkt

Upomínka - dlužné částky


Požadované řešení

Ukončit jakékoli upomínání - nic jsme resp. můj otec neobjednal, nic mu nebylo doručeno!
díky R. Štěpánek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 11:24, před 2 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Pokud spotřebitel nic neobjednal (resp. objednávku zrušil a ta tím zanikla) a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je.

Doporučujeme přesto spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.