Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Hello,
I would like to ask you on behalf of my father Rudolf Stepanek, (who received the following reminder about the payment of the debt in the form of an SMS message... in Czech language?!)
I would like to ask for an explanation of what this alleged debt is about ...!?
I think and hope that this has nothing to do with your company or STANDER Sp. z o.o. and someone is using your and their identity!?
Thanks for the quick response and early reply.
S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen/ Best regards
Mgr. Roman Štěpánek
Dobrý den,
chtěl bych Vás jménem mého otce Rudolfa Štěpánka,(který dostal formou SMS zprávy níže uvedenou upomínku o zaplacení dluhu... v českém jazyku?!)
požádat o vysvětlení o co jde, o jaký údajný dluh jde... !?
Myslím a doufám, že toto nemá nic společného s Vaší společností nebo společnosti
STANDER Sp. z o.o. a někdo využívá Vaši a jejich identitu!?
Díky za rychlou reakci a brzkou odpověď.
S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen/ Best regards
Mgr. Roman Štěpánek
Upomínka - dlužné částky
Ukončit jakékoli upomínání - nic jsme resp. můj otec neobjednal, nic mu nebylo doručeno!
díky R. Štěpánek
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Pokud spotřebitel nic neobjednal (resp. objednávku zrušil a ta tím zanikla) a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je.
Doporučujeme přesto spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.