Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den , ukutečnil jsem nakup na eshopu lidl 26.12.22 a dnes 29.12.22 zjistuji že můj bankovní účet je v mínuse.Lidl mi blokuje 2x častku? jak si takový velký eshop může něco takového dovolit!
eshop
okamžitá náprava a omluva ! uhrazení nákladů za bankovní poplatek když jsem v nepovoleném debetu
|
Tweet |
Pokud si společnost naúčtovala poplatek za objednávku dvakrát, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Foukale. Po vytvoření objednávky se částka ve Vašem bankovním účtu nezobrazí v zaúčtovaných platbách, nýbrž je vedena coby rezervovaná. V případě, že dojde k rozdělení objednávky či stornování zboží, částka se odečítá postupně, případně je uvolnění zarezervované částky za zrušený výrobek na Vašem bankovním účtu vidět tak, že se zvýší disponibilní zůstatek. Částka za objednávku je do doby odeslání zboží pouze rezervována, nikoliv stržena. Děkujeme za pochopení.
Přejeme Vám hezký den. Váš tým Lidl
Vážená společnost Lidl , do dnešního dne jsem nedostal odpověd z vaši infolinky. Evidentne společnost lidl chce řešit problemy jen ty ktere chce. Nepřijde mi normální když nakoupíte na vašem eshopu a blokujete 2x peníze. Zakoupil jsem u vás matraci 2kusy čili nakup byl rozdelen na 2 balíky ? zaplatil jsem na eshopu celou částku 2888kč a po odeslání vašich balíků mi bylo naúčtováno v transakcích 1444kč a další transakce 1444kč + 2888kč v blokacích a pokud umíme počítat tak jsem mel v blokacích 5776kč tak to mi nepřijde normální že ano. a vy mě trvrdíte pohádky jak to funguje poznačuji že já nemam IQ 0 vím velice dobře jak fungují transakce a blokace. Váš systém je nastaven špatně ale to si přiznat nechcete. Odpovědi jsem se dočkal jen tady jinak mlčíte a nic neřešíte je to ostuda taková velká firma! Takže firma Lidl mě dostala do nepovoleného debatu na mém účtu a nemohl jsem učet využívat a hrozí mi pokuta a poplatky za nepovolený debet na učtě! od 26.12 až do ted 3.1 jsem měl blokované peníze 2888kč ! tak bych vám rád poděkoval za problémy které mi společnost lidl způsobila!
Děkujeme stranám za reakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k reakci spotřebitele mohla vyjádřit a informovat, zda a kdy budou peníze vráceny.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.