Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, právě jsem obdržela od společnosti STANDER výzvu k uhrazení nedoplatku ve výši 1 074,56 Kč.
Žádný dluh nemám, vše poctivě platím, tuto společnost ani neznám. Když jsem napsala žádost o podrobnější specifikaci vymáhané částky, bylo mi sděleno, že jednají
na příkaz společnost Stander Sp.z.o.o a společnost Statima S.A.
Pokud chci podrobnější vysvětlení, prý mám být trpělivá.
Dávám si pozor na to, abych věechny dluhy platila, vše řádně odhlašuji, již nikdy si neobjednám nic po telefonu, vůbec netuším, čeho se to týká,myslím, že se jedná o podvod. .
Netuším, o co se jedná, několikrát jsem si objednala zboží od zásilkových firem po telefonu, vždy vše řádně zaplaceno, odhlášeny další zásilky, na to si dávám pozor.
Vymazání mých veškerých osobních informací ze systemu firmy Stander a potvrzení na email že nemám vůdči této firmě žádné závazky.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pokud si je spotřebitel jistý tím, že se společností žádnou smlouvu neuzavřel, doporučujeme spotřebitelovi, aby společnost vyzval k výmazu jeho osobních údajů z databáze společnosti. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje nevymazal nebo ho o vymazání osobních údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku) - mimo působnost České obchodní inspekce, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.