Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63509Vymáhání poplatku formou SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2022, před 2 lety

Jana Petrová

Znění stížnosti

Dobrý den, právě jsem obdržela od společnosti STANDER výzvu k uhrazení nedoplatku ve výši 1 074,56 Kč.
Žádný dluh nemám, vše poctivě platím, tuto společnost ani neznám. Když jsem napsala žádost o podrobnější specifikaci vymáhané částky, bylo mi sděleno, že jednají
na příkaz společnost Stander Sp.z.o.o a společnost Statima S.A.
Pokud chci podrobnější vysvětlení, prý mám být trpělivá.
Dávám si pozor na to, abych věechny dluhy platila, vše řádně odhlašuji, již nikdy si neobjednám nic po telefonu, vůbec netuším, čeho se to týká,myslím, že se jedná o podvod. .


Produkt

Netuším, o co se jedná, několikrát jsem si objednala zboží od zásilkových firem po telefonu, vždy vše řádně zaplaceno, odhlášeny další zásilky, na to si dávám pozor.


Požadované řešení

Vymazání mých veškerých osobních informací ze systemu firmy Stander a potvrzení na email že nemám vůdči této firmě žádné závazky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 13:29, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud si je spotřebitel jistý tím, že se společností žádnou smlouvu neuzavřel, doporučujeme spotřebitelovi, aby společnost vyzval k výmazu jeho osobních údajů z databáze společnosti. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje nevymazal nebo ho o vymazání osobních údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku) - mimo působnost České obchodní inspekce, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.