Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#63511Smlouva a potvrzení mnou podepsané smlouvy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2022, před 2 lety

Milan Somol

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o zdůvodnění mě stržených pladeb z mého ůčtu v níže uvedených podkladech. Dále pak žádám o předložení mnou podepsané smlouvy.

Platba kartou 2090,00CZK dále částka 1390,00CZK
ID Transakce 1225510683972 1230510408324
Variabilní s. 23122022 28122022
Konstantní s. 1178 1178
Specifický s. neuveden 4511617593
Zúčtováno dne 25.12.2022 30.12.2022

Děkuji za vyřízení

Milan Somol


Produkt

Neoprávněně strženo celkem 3480,00CZK


Požadované řešení

Vyřízení žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 10:30, před 2 lety

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu služeb, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti poskytnut.

Pokud spotřebitel nemá se společností prokazatelně žádný smluvní vztah, doporučujeme zablokovat platby této společnosti u své bankovní společnosti, zaslat doporučený dopis společnosti s výpovědí (nejedná se o uznání dluhu) a žádat vydání bezdůvodného obohacení prostřednictvím tzv. předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Byla-li platba realizována platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.