Společnost


Creamfinance Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63512Splátkový kalendář

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2022, před 2 lety

Jan Liďák

Znění stížnosti

Dobrý den
Žádal sem společnost o splátkový kalendář a řekli mi,že to neposkytují,ale na jejich stránkách jsem našel,že je možné získat u nich splátkový kalendář,sem ve finanční tísni,a k tomu jdu za 17 dni na operaci,nechtějí mi na něj přistoupit a pořád mi dávají velké úroky které už nejsem schopen splácet.
Půjčku jsem si vzal přes internet
Snažil sem se s nemá domluvit na splátkovem kalendáři,ale oni nechtějí a každý měsíc platím přes 5000 Kč penále,tímto jejich způsobem nemám šanci jim tu půjčku splatit.


Požadované řešení

Potřeboval bych od společnosti splátkový kalendář


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 13:38, před 2 lety

Při řešení stížnosti vycházíme z předpokladu, že se v řešené věci jednalo o spotřebitelský úvěr. Dle ustanovení § 104 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, platí, že smlouva o spotřebitelském úvěru vyžaduje písemnou formu a musí obsahovat informace podle § 106 až 108 a § 109 odst. 1 zákona o spotřebitelském úvěru.

Věřitel může spotřebiteli, který se dostane do dočasných problémů se splácením dluhu, dluh odložit nebo změnit jejich výši, popř. sestavit splátkový kalendář, dle kterého by byl spotřebitel schopen včas splácet. Takové jednání je však ze strany věřitele dobrovolné.

Spotřebiteli doporučujeme, aby se na společnost obrátil s žádostí o úhradu dluhu ve formě splátek. Vzor žádosti je možné nalézt na webové adrese: https://www.vzory.cz/vzory/penize-dane/zadost-o-splatkova-kalendar/#.Y7bCx32ZOUk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2023 14:55, před 2 lety

Vážený kliente, dle interních procesů nebyly prozatím ve vašem případě splněny předpoklady pro sjednání splátkového kalendáře. Doporučujeme, abyste svou žádost o splátkový kalendář zaslal našemu oddělení vymáhání na pohledavky@crediton.cz a podložil ji dokumenty dokládajícími situaci, kterou popisujete (finanční tíseň, blížící se operace). Vaši žádost pak můžeme znovu individuálně posoudit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2023 22:56, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2023 16:13, před rokem


Jan Liďák

Dobrý den,se společností jsem se nakonec domluvil telefonicky na splátkovem kalendáři ale nebylo to lehké.. a vám mockrát děkuji,že ste se do toho vložily, myslím si,že bez vás by mi ho nikdy nedaly a strhaly by mě z kůže a z půjčených 14000 Kč by bylo mnohem víc, děkuju

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 06:51, před rokem

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.