Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#63521Nedodání zboží v určený den, způsob komunikace na infolince!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2022, před 2 lety

Michal Franěk

Znění stížnosti

Dne 29.12.2022 jsem si objednala lednici přes společnost MALL.CZ zboží jsem ihned zaplatila s tím, že objednávka bude doručená druhý den. Nechala jsem si zaplatit službu výnos do bytu + odvezení starého spotřebiče. Jelikož se jednalo o výrobek lednice tak jsme doufali, že zboží bude doručené v v ten den jelikož stará lednice nám odešla. Ráno 30.12. nám byla doručená sms s tím, že zboží bude doručené mezi 9-11 hodinou . Sledování zásilky po 12 hodině nebylo možné, kontaktovali jsme zákaznické centrum s tím, že zboží nebylo doručené a kurýr mobil nezvedá. Pracovnice zákaznické linky nám sdělila, že bude problém s doručením urgovat na oddělení dopravy s tím, že do dvou hodin se nám ozve, bohužel nás nikdo nekontaktoval. Opět voláno na zákaznickou linku totéž se opakovalo třikrát nikdo nic nezjistil bylo nám řečeno, že máme nejdříve napsat řidiči sms když to ani nebere !!! a potom, že máme my kontaktovat dopravní společnost !!Nemyslím, že zákazník je povinen kontaktovat dopravní společnost když na ně nemáme ani spojení, toto by měla být starost vaší společnosti jelikož vy máte mezi sebou uzavřenou nějakou smlouvu. Bylo zřejmí, že operátorky tento problém nechtějí řešit. Chtěla jsem zrušit objednávku potom co mi nebylo zboží doručené a operátorka mi řekla, že v 18 hodin má kurýr čas na doručení, že by zboží mohl přivézt. Že objednávka nelze dnes zrušit a vrátit hned peníze.
Tento způsob jednání mě velmi mrzí a rozčílil a nemám v planu po této špatné zkušenosti si u vás něco koupit.
Chtěla jsem vrátit peníze hned zpátky na účet abych si mohla zboží zakoupit jinde, nemám totiž na účtu dalších 12 tisíc a bohužel když vám odejde lednice potřebujete tento spotřebič vyměnit ihned!!! a ne čekat.
Nikdo ze zákaznické linky neví kde se naše objednávka právě nachází a kdy bude doručená.

Prosím o rychle vyřízení mé reklamace .

S pozdravem

Michal Franěk


Produkt

objednávka mall :144721961 1× chladnička KGN36VWED


Požadované řešení

Buď vrátit peníze a nebo co nejrychlejší dodání následující den a sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 11:17, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.


Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2023 11:51, před 2 lety

Dobrý den, pane Fraňku, mrzí mě potíže spojené s doručením spotřebiče, který jste u nás zakoupil. Prověříme okolnosti doručení zásilky u dopravce a budeme Vás kontaktovat ohledně dořešení Vašeho požadavku. V případě pochybení na naší straně Vám budeme kompenzovat uhrazené poplatky za dopravu. S pozdravem, Kamila overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2023 23:36, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:20, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.