Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6353Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2015, před 10 lety

David Veselý

Znění stížnosti

V prosinci 2014 jsme jeli na lyžařský zájezd do Itálie do Santa Cateriny.Celkem 6 dospělích a 6 dětí. Tyto děti závodně lyžují a toto bylo poslední soustředění před sezónou. Jelikož sněhové podmínky byly před odjezdem špatné, snažili jsme se uplatnit službu, kterou CK nabízí a to je "Garance sněhu" kdy lze zrušit zájezd bez storno poplatků pokud nebude pro provoz minimálně 50% délky jeho sjezdových tratí. Několik dní před odjezdem jsme se snažili s CK dohodnout na zrušení zájezdu, protože to se sněhem nevypadalo dobře. Toto se bohužel nestalo a CK nás do destinace poslala. Na místě jsme podali reklamaci u delegátky CK, protože v provozu nebylo 50% sjezdovek. Po příjezdu naši reklamaci CK zamítla s tím, že bylo vše v pořádku. Podali jsme odvolání proti tomuto výsledku, ale i toto bylo zamítnuto. Doslova nám bylo odpovězeno, že bylo v provozu 10 km tratí a garance byla dodržena, pokud nebudeme polemizovat o 500 metrech délky trati. Takže na jednu stranu máme od CK potvrzeno v reklamačním protokolu i v odpovědi na reklamaci, že bylo v provozu 10 km z 21 km, ale na stranu druhou je dle CK vše v pořádku. Možná, že 500 m vypadá jako nic, ale kde je tedy ta hranice, kdy už by CK řekla, že je reklamace oprávněná? Bylo by to 700m, nebo 1000m? CK má v podmínkách 50%. Toto dodrženo nebylo! I díky tomu dětem nebyl umožněn kvalitní trénink ve slalomových tyčích. Navíc jiná skupina lidi, kteří jeli do téhož střediska, ale bydleli v jiném hotelu si zrušení na CK vymohli.


Produkt

č. zájezdu č. 5021668, termín 6.12. - 13.12.2014


Požadované řešení

V podmínkách CK je, že při nedodržení garance sněhu je zrušení bez storno poplatků. Toto se nestalo a CK nás nechala zaplatit další pěníze za pohonné hmoty. Žádáme proto vrácení částky, kterou jsme za zájezd zaplatili. Nebráníme se ale jiné rozumné dododě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2015 12:19, před 10 lety

NEV-DAMA je obchodní značkou Cestovní kanceláře FISCHER a.s, z tohoto důvodu je stížnost směřována na CK Fischer. CK v tomto případě nabízí tzv. garanci sněhu, která účastníkům zájezdu nabízí možnost zrušení zájezdu bez stornopoplatků v případě, že k rozhodnému dni, kterým se rozumí první den platnosti skipasu zahrnutého v ceně zájezdu či, u zájezdů bez skipasu, druhý den pobytu, nebude v provozu minimálně 50 % délky jeho sjezdových tratí. Zrušit zájezd je možné nejpozději 3 dny před prvním dnem pobytu.

Tzv. garance sněhu tedy umožňuje zrušení zájezdu před jeho realizací, nikoli později v průběhu zájezdu. Z tohoto důvodu tedy nelze žádat zpět celou cenu zájezdu, protože sjednané služby byly čerpány. Dle cestovní smlouvy by bylo nutné posoudit, zda byly poskytnuty všechny služby, které se CK zavázala poskytnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 18:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.