Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#63550Neoprávněně naúčtovaný poplatek za neobjednané zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2023, před 2 lety

Helena Zelenková

Znění stížnosti

Teprve nyní jsem našla v poště upomínku za neuhrazený vzorek Vitamín D. Nikdy jsem si u vás nic nebjednala. Vitamín D mi předepoisuje můj lékař a tak ho neobjednávám.
Pokud ode mne máte nějakou objednávku, tak bych ji ráda viděla.
Vyhrožovat mi právními kroky považuji z vaší strany za neseriózní i vzhledem k tomu že posíláte lidem něco co si neobjednali.
Pokud bych váš produkt dostala a k němu i fakturu, okamžitě bych ho odeslala zpět. To se však nestalo a o produktu vím jen z vaší upomínky.


Produkt

Jedná se o vitamín D3-Vitasolaris.


Požadované řešení

Chtěla bych vidět svou údajnou objednávku. Také bych byla velmi ráda kdyby se toto obtěžování již neopakovalo.
Nikdy nic neobjednávám přes internet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 15:09, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Pokud by však spotřebitel smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřel, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2023 15:51, před 2 lety

Vážená paní Zelenková,
rádi bychom Vás informovali, že naše společnost, dne 30.9.2022 obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, která byla zaslána prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky jsme vyexpedovali produkt na uvedenou adresu a spolu s ním také fakturu na související částku 49,- Kč. Vzhledem k tomu, že jsme do dnešního dne platbu neobdrželi, systém zaslal několik upozornění na dlužnou částku. Naše společnost bez objednávky žádné zboží nikomu nezasílá, objednávka na Vaše jméno byla tedy pravděpodobně vyplněna 3. osobou. V našich obchodních podmínkách však jasně deklarujeme, že objednávka 3. osobou je pro nás nepřípustná, akceptujeme jen objednání vlastním jménem. Došlo tedy k porušení obchodních podmínek. Na základě tohoto Vašeho prohlášení byla pohledávka ve výši 49,- Kč stornována a osobní údaje byly předány k výmazu. Kopii objednávky můžeme odeslat na Vaši emailovou adresu, pokud nám jí sdělíte. Můžete jí zaslat na email marta@naturamed.cz.

Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 19:27, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:37, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.