Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Autobus čislo Bus 267 (902267 2) zase opět nezklamal, člověk se potřebuje dostat do práce z Moravice do Opavy a tento spoj buď má zpoždění a není synovec schopen stihnout spoj na Bruntál, anebo si uráčí vůbec nejet.
Kdyby zůstala TQM tak by bylo všechno jednodušší. Buď začněte propuštět, nebo začne tato společnost fungovat jako normální dopravce.
Vyhazov řidiče, nebo pokuta za nedodržení času odjezdu.
|
Tweet |
Stížnosti související s jízdními řády je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.