Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.12.2022 jsem vytvořila objednávku na 3 výrobky na stránkách, u kterých bylo uvedeno skladem.
Dne 20.12.2022 přes online chat se slečnou DENISOU jsem se snažila vykomunikovat, kde je má objednávka a už tehdy se mi tvrdilo, že má zásilka je odeslaná a že nemají informaci od pošty (sledování zásilky), kam paní Denisa zaslala dotaz a odpověď bych mohla obdržet, až ona dostane od pošty nějakou odpověď.
Dne 27.12.2022 jsem kontaktovala obchod ohledně storna objednávky. Protože jsem objednávala Vánoční ubrus na Vánoce a jak je asi jasné 27.12.2022 už bylo PO VÁNOCICH.
Až 29.12.2022 jsem dostala odpověď, že není možné nic udělat, protože dne 29.12.2022 má zásilka byla odeslána!
Prostě neskutečný výsměch!!!
Vánoční ubrus po Vánocích
Dodání zboží a vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.