Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.3.2015 mi přišel email od společnosti edarling.cz a to s předmětem
"Neuhrazená platba za VIP členství!" Na vašich stránkách ( VašeStížnosti.cz)
jsem se u jiné stížnosti na firmu edarling dočetl že : eDarling se ve svých obchodních podmínkách zavazuje zákazníka minimálně tři týdny před koncem sjednané trvání VIP členství upozornit na ukončení doby platnosti jeho členství" - Pokud mě v této době neupozornili, dá se to brát za nedodržení podmínek z jejich strany a tím pádem i k okamžitému ukončení tzv. VIP členství? A za druhé, jak tento fakt dokázat?
Zrušení VIP členství
|
Tweet |
Výpovědní lhůta pro výpověď placeného členství končí dle VOP 3 dny před uplynutím sjednané doby trvání smlouvy. eDarling se ve svých obchodních podmínkách zavazuje zákazníka minimálně tři týdny před koncem sjednané trvání VIP členství upozornit na ukončení doby platnosti jeho členství a na tu skutečnost, že pokud zákazník ve této lhůtě VIP členství nevypoví, bude služba automaticky prodloužena, a to na stejné období a za stejných nebo pro zákazníka výhodnějších finančních podmínek.
Pokud společnost nesplnila ustanovení obchodních podmínek a spotřebiteli by z tohoto důvodu vznikla škoda, mohl by ji z titulu porušení smluvní povinnosti požadovat. Za škodu však pravděpodobně nebude možné považovat stržení částky z důvodu prolongace, protože by spotřebitel musel prokázat, že taková škoda je nutným následkem nesplnění této povinnosti. Na druhou stranu i spotřebitel má dbát o svá práva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.