Společnost


www.edarling.cz

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6356VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2015, před 10 lety

Martin Belobradek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.3.2015 mi přišel email od společnosti edarling.cz a to s předmětem
"Neuhrazená platba za VIP členství!" Na vašich stránkách ( VašeStížnosti.cz)
jsem se u jiné stížnosti na firmu edarling dočetl že : eDarling se ve svých obchodních podmínkách zavazuje zákazníka minimálně tři týdny před koncem sjednané trvání VIP členství upozornit na ukončení doby platnosti jeho členství" - Pokud mě v této době neupozornili, dá se to brát za nedodržení podmínek z jejich strany a tím pádem i k okamžitému ukončení tzv. VIP členství? A za druhé, jak tento fakt dokázat?


Požadované řešení

Zrušení VIP členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2015 15:54, před 10 lety

Výpovědní lhůta pro výpověď placeného členství končí dle VOP 3 dny před uplynutím sjednané doby trvání smlouvy. eDarling se ve svých obchodních podmínkách zavazuje zákazníka minimálně tři týdny před koncem sjednané trvání VIP členství upozornit na ukončení doby platnosti jeho členství a na tu skutečnost, že pokud zákazník ve této lhůtě VIP členství nevypoví, bude služba automaticky prodloužena, a to na stejné období a za stejných nebo pro zákazníka výhodnějších finančních podmínek.

Pokud společnost nesplnila ustanovení obchodních podmínek a spotřebiteli by z tohoto důvodu vznikla škoda, mohl by ji z titulu porušení smluvní povinnosti požadovat. Za škodu však pravděpodobně nebude možné považovat stržení částky z důvodu prolongace, protože by spotřebitel musel prokázat, že taková škoda je nutným následkem nesplnění této povinnosti. Na druhou stranu i spotřebitel má dbát o svá práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 18:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.