Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63562Vymáhání neexistujících dluhu a neuhrazenych faktur.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Vasyl Marynets

Znění stížnosti

Statima S.A. Vas jménem spolecnosti STANDER Sp. z o.o. vyzyva k uhrade dluzného zustatku ve vysi 1367,05 Kc na ucet c. 7030202/0800 IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202 v zahlavi s uvedenim 115/01/12/2022/S V pripade jakychkoli dotazu se prosim obratte na stander@statima.pl

Tato zpráva mi přišla formou SMS. Kontaktoval jsem už po několikáté firmu Stander, kde mi bylo řečeno, že mám vše odhlášeno a nic nedlužím. Samozřejmě mi to nechtěli potvrdit písemně ani emailem.


Požadované řešení

Požaduji vymazání všech mých kontaktních údajů. Abych nedostávala žádné výzvy k úhradě faktur.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 15:50, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud si je spotřebitel jistý tím, že se společností žádnou smlouvu neuzavřel, doporučujeme spotřebitelovi, aby společnost vyzval k výmazu jeho osobních údajů z databáze společnosti. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje nevymazal nebo ho o vymazání osobních údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku) - mimo působnost České obchodní inspekce, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 15:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.