Společnost


Dobrý den dnes jsem dostela zásilku na 1100 Kč. převzala jsem ji a nic jsem nic neobjednala nejde zaslat spět CHEER LOGISTICS TECHNOLOGY CO,LTD Budapest nevím kam vrátit

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#63563Nelze reklamovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Jana Vintrová

Znění stížnosti

Dne 2.1.2023 jsem převzala od PPL za 1100 Kč. nic jsem neobjednala firma nelze najít SPOLEČNOST se jmenuje CHEER LOGISTICS TECHNOLOGY CO.LTD CSLK.


Produkt

Prosím jestli by nešla naleznout není tam nic jiného napsané. Děkuji Vintrová


Požadované řešení

Prosím jestli by nešla naleznout není tam nic jiného napsané. Děkuji Vintrová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 13:04, před 2 lety

Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Domníváme se, že se ale nejspíše bude jednat o přepravní společnost, nikoli o prodávajícího, který zaslal spotřebiteli neobjednané zboží.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebitelům v obdobných případech doporučujeme možný závazek vypovědět společně s žádostí o vymazání osobních údajů. V tomto případě však nevíme, komu by měl spotřebitel zboží společně s výpovědí závazku adresovat. Ze zaslané stížnosti není zřejmé, jaký konkrétní prodejce spotřebiteli zaslal neobjednané zboží, z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Protože se nám společnost nepodařilo kontaktovat, stížnost uzavíráme pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.