Společnost


smsticket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63566Gregorian tour

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Tomáš Kučera

Znění stížnosti

Vrácení vstupného za zrušený koncert Gregorian tour.


Produkt

Vstupenky č. 100-608-6, 767-927-3 a 207-283-7 koupené na www.gregorian2020.cz na koncert Gregorian tour, který byl přesunut z 14.3.2020 na 8.12.2022 a zušen 13.2.2022.


Požadované řešení

Vrácení vstupného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 16:09, před 2 lety

Společnost smsticket s.r.o. nám zaslala následující vyjádření:
"Společnost smsticket není pořadatelem koncertů, na které byly vstupenky prodávány. Prodej a distribuci vstupenek zprostředkováváme jménem a na účet pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky vzniká přímý právní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem akce, který vstupenku prodává.

Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného.

Za vrácení vstupného tak odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.

Bohužel pořadatel od února 2022 přestal komunikovat s námi i s návštěvníky akcí. Neodpovídá na emaily a ani na výzvy zaslané do datové schránky.

Pro další postup řešení kompenzace Vám i přesto doporučujeme obrátit se na pořadatele písemnou formou i emailem. Pro případné soudní řešení kompenzací budete mít v rukou podklad, na základě kterého bude možné žádost o vrácení vstupného postoupit dále.

Pořadatel své závazky nyní neplní, proto Vám doporučujeme obrátit se na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli. Tuto možnost má každý věřitel. Společnost smsticket s.r.o. v tomto případě věřitelem není, proto se nemůžeme na insolvenční soud obrátit sami a situaci touto cestou začít řešit.

V tuto chvíli tedy nemůžeme Vaši žádost o kompenzaci vstupného vyřešit. Řešení se nabízí pouze v případě, že se pořadatel rozhodne splnit své závazky, nebo pokud se pořadatel dostane před insolvenční soud.

Vzniklá situace nás opravdu velmi mrzí, nicméně společnost smsticket s.r.o. své smluvní povinnosti neporušila, naopak je sama tímto jednáním poškozena a také její dobré jméno na trhu, když je spojována s pořadatelem, který neplní své závazky."


Na základě výše uvedeného tak stížnost uzavíráme. Spotřebitelka se může obrátit buď přímo na společnost (kontakty viz výše), na Českou obchodní inspekci (adr.coi.cz) či na insolvenční soud.

K informacím ohledně návrhu na zahájení insolvenčního řízení:
Návrh podává buď věřitel na svého dlužníka, který je v úpadku, nebo dlužník v úpadku sám na sebe. Insolvenční návrh se podává ke krajskému soudu, v jehož obvodu má dlužník v úpadku sídlo nebo se v něm převážně zdržuje. V tomto případě bude návrh podán Městskému soudu v Praze. Insolvenční návrh může podat i jediný věřitel, následně (v případě zahájení insolvence) však ostatní musí přihlásit své pohledávky.

Pro insolvenční návrh není předepsán povinný formulář, musí být však v písemné formě. Kromě toho jej navrhovatel musí podepsat a jeho podpis musí být úředně ověřen a zároveň musí splňovat zákonné podmínky.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 15:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.