Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Při doručování balíku nám zřejmě kurýr naboural auto. Auto je nabourané z boku celkem dost, žádný malý škrábanec to není. Jelikož to bylo ve slepé ulici kam nikdo nezajíždí, protožese není kde otočit, jsem si celkem jistá, že to byl právě tento kurýr, jelikož já osobně jsem ho viděla tam vjíždet.
Toto se stalo v pátek 9.12.2022. Zjistila jsem to v podvečer a to jsem se už nikam nedovolala, stejně tak o víkendu. Nahlášeno tedy v pondělí 12.12.2022.
Od té doby jsem volala na Zásilkovnu téměř obden, pokaždé slíbeno, že kontaktují dispečink a ten se se mnou spojí, pokaždé samozřejmě nic, nikdo nezavolal.
Dnes jsem opět volala a bylo mi sděleno, že na autě kurýra nic není a řidič si není ničeho vědom. Tak samozřejmě, že na autě téměř za tři týdny už nic nebude, o to se určitě někdo postaral.
Chování Zásilkovny je neprofesionální. Oprava auta bude stát celkem dost a není to moje chyba.
Ráda bych to řešila samozřejmě přes pojišťovnu, ale bohužel nikomu už nedokážu, že mě naboural právě tento kurýr.
|
Tweet |
Při jakékoli nehodě či poškození na autě je vhodné kontaktovat Policii ČR, která se situací následně bude podrobněji zabývat a může určit, kdo je za nehodu odpovědný. Pokud Policie ČR viníka dopátrá, cenu opravy platí on ze svého povinného ručení. Jestliže by se viník nehody nenašel, mohl by poškozený využít i svého havarijního pojištění, jestliže jej má sjednané. Ovšem jedná se o dražší variantu, než kdyby poškozený viníka znal a škoda se tak platila z jeho povinného ručení.
K prokázání odpovědnosti společnosti Zásilkovna s.r.o. za způsobenou škodu by mohl sloužit kamerový záznam nebo svědecká výpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Suchánková, můžete nám prosím poslat více informací, abychom mohli záležitost prověřit? Ideálně nám prosím pošlete adresu a telefonní kontakt, odkud jste nám volala, abychom na to mrkli. Děkujeme. Gabriela, tým Zásilkovny
Dobrý den,
Adresa ***, telefon ***. Balík byl ale doručován partnerovi, ne mě.
S pozdravem
Iveta Suchánková.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, vůbec nikdo se mi samozřejmě neozval. Kontakt jsem zaslala. Suchánková.
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat, jak stížnost řešila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.