Společnost


Rozbaleno.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6358Klamání zákazníka na Rozbaleno.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2015, před 10 lety

Luboš Stříteský

Znění stížnosti

Na Rozbaleno.cz jsem před rokem koupil 2 prsteny, které jsou od prosince 2014 respektive ledna 2015 používány. Po cca dvou měsících jsou úplně zničeny i přes to, že uživatelka pracuje v kanceláři a s jinými prsteny nemá problém. Obrátil jsem se na prodejce s tím, že jsou nepřiměřeně opotřebeny a že z opotřebení je zřejmé, že nejsou stříbrné jak je uvedeno na faktuře (svrchní lesklá vrstva je pryč a je pod ní vidět mosazný základ).
Prodejce mi na to odvětil, že se jedná oběžné opotřebení, s čímž bych nesouhlasil ani kdyby to byla laciná Čína - tady se má jednat o kvalitní Francouzský výrobek.
Na to, že je na faktuře uvedeno "Dámský stříbrný prsten..." mi pouze napsali: "Prsten, který jsme prodávali, tak jsme u něj uváděli složení: postříbřené rhodium. Tzn. u prstenu jsme neuváděli, že se jedná o stříbro."
K tomu mám několik výhrad: 1) Nejsem si tohoto vědom - kupoval jsem vše v domnění, že se jedná o stříbro. 2) Termín "postříbřené rhodium" je absolutní nesmysl, který nic neříká o materiálu ze kterého jsou prsteny vyrobeny a jen to svědčí o tom, že prodejce nemá ponětí, co prodává. 3) Na faktuře je uvedeno "stříbrný prsten", takže nevím, proč by mě měl v tuto chvíli nějaký pochybný printscreen zajímat - směrodatná je dle mého názoru faktura a ta říká, že jsem si u společnosti LIMAL zakoupil stříbrné prsteny.


Produkt

Bague à Dames: Bague La Nymphette a Bague L'Enigmatique Grisée


Požadované řešení

Požaduji vrácení plné kupní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 15:59, před 10 lety

Prodávajícímu vzniká z kupní smlouvy povinnost dodat dohodnutou věc. Obsah smlouvy je vymezen nabídkou, kterou následně kupující přijímá. V tomto případě tedy záleží, co bylo mezi stranami ujednáno, resp. jaké vlastnosti věci byly prodávajícím v rámci nabídky deklarovány.

Ohledně výkladu právních jednání z občanského zákoníku plyne, že pokud je určitá vlastnost ujednána slovy (např. že věc je stříbrná), přisuzuje se výrazu význam, jaký by mu zpravidla přikládala osoba v postavení toho, jemuž je projev vůle určen. Zároveň platí, že připouští-li použitý výraz různý výklad, vyloží se v pochybnostech k tíži toho, kdo výrazu použil jako první.

Pokud by informace o vlastnostech věci, které prodávající deklaroval v nabídce, byly klamavé a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se domáhat její náhrady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 18:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.