Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#63585Zmeškaný spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Richard Krejsa

Znění stížnosti

Při cestě z Itálie do Německa řidič společnosti nezkontroloval přepravní dokumenty, na německých hranicích byl autobus zastaven policií. Na toaletě se schovával cestující, který neměl absolutně žádné dokumenty, kontrola policie se protáhla asi na hodinu, v důsledku toho jsme zmeškala spoj z Mnichova do Prahy. Infolinka nefunkční, byl víkend, řidič odmítl komunikovat
Při řešení problémů (který vznikl v půlce srpna) infolinka pokaždé sdělila jiné informace. Nakonec sice vrátila alespoň část nákladů, k ničemu jinému se nemá.
Nakonec jsme druhý den od stejné společnosti koupili další jízdenku do Prahy, která však byla o zhruba o 700 (na jednoho cestujícího) dražší, k vyrovnání cen však nikdy nedošlo.
Infolinku jsem kontaktoval snad patnáctkrát, emailem i telefonem, nikdo nebyl schopný problém vyřešit. Naprostou třešničkou byl operátor, který se mi snažil vysvětlit, že pochybení řidiče není chyba společnosti a operátorka, podle které šlo o "tvrzení proti tvrzení".


Požadované řešení

Vrácení peněz, vyjádření od společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 13:05, před 2 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Jestliže pochybením zaměstnance společnosti spotřebitelka zmeškala objednaný spoj, měla by jí společnost poskytnout službu ve srovnatelné kvalitě a to za stejnou cenu jako u původního spoje.

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 15:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.