Počet nahlášených stížností: | 577 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Ještě se nám toto nestalo. Objednali jsme si svítilnu, došla tedy později než bylo avizované , ale došla- 13.9.2022. Potřebuji doklad do účetnictví a ne a ne to z nich dostat, kopíruji jednu ze tři odpovědí od této firmy: Dobrý den, je nám líto, naše společnost nemá službu fakturace a nemůže Vám pomoci s vystavením faktury.
—6015
Název produktu Silné světlo se čtyřmi očima USB nabíjecí svítilna 680 Kč za kus Cena produktu: 680Kč
Zaslání faktury, popřípadě doklad o výdeji zboží
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že je e-shop (https://www.zenmasstt.com/static/home.html) pouze v čínštině a ceny nejsou uvedeny ani v české měně, není zde zaměření na českého spotřebitele. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Domníváme se tak, že se vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem nebude řídit českým právem.
Jelikož se zřejmě jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Číně), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani na Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, bude se spotřebitel muset obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.