Společnost


zenmasstt.com, spaned.top

Počet nahlášených stížností:577
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63592Nedodaný doklad, faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Iveta Gabriš

Znění stížnosti

Ještě se nám toto nestalo. Objednali jsme si svítilnu, došla tedy později než bylo avizované , ale došla- 13.9.2022. Potřebuji doklad do účetnictví a ne a ne to z nich dostat, kopíruji jednu ze tři odpovědí od této firmy: Dobrý den, je nám líto, naše společnost nemá službu fakturace a nemůže Vám pomoci s vystavením faktury.
—6015


Produkt

Název produktu Silné světlo se čtyřmi očima USB nabíjecí svítilna 680 Kč za kus Cena produktu: 680Kč


Požadované řešení

Zaslání faktury, popřípadě doklad o výdeji zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2023 09:02, před 2 lety

Vzhledem k tomu, že je e-shop (https://www.zenmasstt.com/static/home.html) pouze v čínštině a ceny nejsou uvedeny ani v české měně, není zde zaměření na českého spotřebitele. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Domníváme se tak, že se vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem nebude řídit českým právem.

Jelikož se zřejmě jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Číně), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani na Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, bude se spotřebitel muset obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 15:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.