Společnost


Filip Klár

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63593Zaplacení za něco, co jsem nevyužil

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2023, před 2 lety

Tomáš Garri

Znění stížnosti

Dobrý den,
před nedávnem jsem si zarezervoval přes webové stránky masáž v Místku. Hledal jsem na internetu a zaujaly mne jedny webové stránky masážního studia. Po kliknutí na stránky, jsem si mohl rezervaci vytvořit online. Což se mi líbilo a službu jsem si zarezervoval. Ale v den rezervace jsem onemocněl (chápejte, člověk si nevybírá). Volal jsem tedy do studia, a bylo mi řečeno, že rezervaci není možné zrušit. A jestli chci, mohu poslat někoho jiného z rodiny, aby službu využil. (což chápu). Nicméně jsem nikoho neposlal a po uplynutí termínu mi přišla faktura k zaplacení, za rezervovanou službu. Ikdyž jsem já ani nikdo jiný službu nevyužil, tak ji mám zaplatit?
Myslím, že panu masérovi nevznikly žádné výdaje s mojí rezervací a zaplatit ji nechci. Nechci se dostat do problémů. Jak nejlépe postupovat?
Děkuji za rady.


Produkt

Masáže


Požadované řešení

Nevidím důvod k zaplacení faktury!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 13:05, před 2 lety

Na webových stránkách podnikatele je uvedeno, že rezervaci je možné zrušit nebo přesunout do 48 hodin před smluveným termínem. V opačném případě rezervace propadá s povinností platby.

V případě, že by spotřebitel o této skutečnosti nebyl řádně informován, nemusel by za nevyužitou službu platit. V tomto případě se však domníváme, že řádně informován byl a je tak povinen službu zaplatit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2023 21:22, před rokem

Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vám vznikly takové problémy. Taky chápeme, že mohou nastat situace, kdy se na službu nemůžete dostavit. Ale vzhledem k opakovanému propadnutí služby, bez řádné omluvy, jsme se rozhodli k tomuto kroku. Podle všeobecných obchodních podmínek, se kterými jste souhlasil v Září roku 2022, jsme Vám vystavili fakturu pouze na poslední službu, kterou jste v požadované lhůtě 48 hodin před naplánovaným termínem nezrušil. Budeme rádi, pokud se na nás dále obrátíte na našem e-mailu. Hezký den, Masáže Filip Klár

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2023 23:34, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2023 01:26, před rokem


Tomáš Garri

Hodnocení:

Komentář: Porad to nachapu ale radejc jsem zaplatil! Neni to obvykle. Zaplatil jsem za masaz na ktere jsem nebyl. PARADA. DIK