Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před nedávnem jsem si zarezervoval přes webové stránky masáž v Místku. Hledal jsem na internetu a zaujaly mne jedny webové stránky masážního studia. Po kliknutí na stránky, jsem si mohl rezervaci vytvořit online. Což se mi líbilo a službu jsem si zarezervoval. Ale v den rezervace jsem onemocněl (chápejte, člověk si nevybírá). Volal jsem tedy do studia, a bylo mi řečeno, že rezervaci není možné zrušit. A jestli chci, mohu poslat někoho jiného z rodiny, aby službu využil. (což chápu). Nicméně jsem nikoho neposlal a po uplynutí termínu mi přišla faktura k zaplacení, za rezervovanou službu. Ikdyž jsem já ani nikdo jiný službu nevyužil, tak ji mám zaplatit?
Myslím, že panu masérovi nevznikly žádné výdaje s mojí rezervací a zaplatit ji nechci. Nechci se dostat do problémů. Jak nejlépe postupovat?
Děkuji za rady.
Masáže
Nevidím důvod k zaplacení faktury!
|
Tweet |
Na webových stránkách podnikatele je uvedeno, že rezervaci je možné zrušit nebo přesunout do 48 hodin před smluveným termínem. V opačném případě rezervace propadá s povinností platby.
V případě, že by spotřebitel o této skutečnosti nebyl řádně informován, nemusel by za nevyužitou službu platit. V tomto případě se však domníváme, že řádně informován byl a je tak povinen službu zaplatit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vám vznikly takové problémy. Taky chápeme, že mohou nastat situace, kdy se na službu nemůžete dostavit. Ale vzhledem k opakovanému propadnutí služby, bez řádné omluvy, jsme se rozhodli k tomuto kroku. Podle všeobecných obchodních podmínek, se kterými jste souhlasil v Září roku 2022, jsme Vám vystavili fakturu pouze na poslední službu, kterou jste v požadované lhůtě 48 hodin před naplánovaným termínem nezrušil. Budeme rádi, pokud se na nás dále obrátíte na našem e-mailu. Hezký den, Masáže Filip Klár
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Porad to nachapu ale radejc jsem zaplatil! Neni to obvykle. Zaplatil jsem za masaz na ktere jsem nebyl. PARADA. DIK