Společnost


Pojišťovna VZP, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63598Atlas Dopravní služba v.o.s

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2023, před 2 lety

Ivana Bohová

Znění stížnosti

Objednávala jsem nechodíci matku touhle přepravní společnosti,která mi ji dovezla na vyšetření ale zpět už to odmitli,že nemají čas že mají dializy,ve finále ji odvezli úplně někam jinam. Řidič byl opilý na dispečinku dispečerka naprosto neochotná ani nevěděla že mou matku vůbec vezli jejich společnost. Posádka též neochotná a hlavně drzá. Se slovy "jak vím že ji odvezli jinám" Na zpáteční cestu jsem si musela zajistit taxi a PČR aby mi matku snesli dolů a dle PČR si nesmí dovolit ani na dispečinku odmítnout pacienta s příkazem transportu.


Požadované řešení

Zasílám Vám stížnost na tuto přepravní společnost jelikož to pro mně a mou matku bylo velice fyzicky a psychicky náročné že se mi z tohodle zážitku klepala ještě dvě hodiny po sneseni PČR do sutereního bytu a ti jediný byli velice ochotní. Nevím proč tahle společnost má s vámi vůbec nějaké smlouvy. Když lidi mají z toho zážitky na smrt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 12:53, před 2 lety

Dle dostupných informací na internetu zdravotní pojišťovna hradí za zákonem stanovených podmínek přepravu pojištěnců vozidly zdravotnické dopravní služby (zdravotní transport), případně náhradu cestovních nákladů u přepravy soukromým vozidlem. Zdravotní transport je hrazen, pokud dle ošetřujícího lékaře zdravotní stav pojištěnce neumožňuje přepravu běžným způsobem bez použití zdravotnické dopravní služby. Pacient, který má nárok na hrazenou přepravu, se může rozhodnout cestovat soukromým vozidlem. V tomto případě by měl nárok na náhradu cestovních nákladů, pokud ošetřující lékař takovou dopravu předem schválí.

Více informací ohledně hrazení cestovních nákladů při dojíždění na vyšetření nalezne spotřebitel zde: https://www.vzp.cz/o-nas/tiskove-centrum/otazky-tydne/cestak-pri-dojizdeni-na-vysetreni.

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě je třeba ji reklamovat. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavírala se společností pojišťovna, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědná právě ona a je v takovém případě také oprávněna uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 15:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.