Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Využívám služeb ČD dost často a nikdy se mi nepřihodilo nic tak nepříjemného, abych musela učinit zápis. Dnes však bych chtěla vytknout smíchovským securiťákům laxní přístup ke svým povinnostem. Smíchovská nádražní hala se ve všední dny otevírá ve 4h, v pondělí 2.1.2023 přišel pán otevřít v půl páté, bez pozdravu, bez omluvy. Mně a dalším několika lidem ujel spoj na Beroun a Plzeň. Vím, že jde o nezávislou společnost, ale jejich pohodlnost dělá špatnou reklamu ČD.
Děkuji M.Ordáňová
Myslím, že je potřeba kontrolovat práci Security služby i sociální komunikativnost jejích členů. Přestože se jedná o nezávislou společnost na ČD, jejich vystupování a práce je automaticky s ČD spojována. Děkuji
M. Ordáňová
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud spotřebitel z důvodu pozdního příchodu zaměstnance nemohl využít služeb Českých drah, mohl by po společnosti požadovat škodu tím způsobenou.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.