Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den. Již několikrát jsem vás žádal, pokud mé vybrané místo výdejny nebere , bylo by vhodné dát vědět. Posíláte mě na NEVYHOVUJÍCÍ výdejnu v poli a pokud bych se tam chtěl dostat , tak leda taxi službou 20 min. za 300 kč ,-. To si opravdu nemusím zajištovat placenou službu zásilkovny, když mě kravina za 100, vyjde na 500. Pokud se to určuje podle blízkosti výdejny, bylo by vhodné to vyhledávat podle 3D mapy. Bylo by\ jasně vidět, že tam z mé strany nevede ani cesta. A největší hnus co reprezentuje firmu je operátor, který vám ni nenabídne je mu to někde u zadku a místo nabídky vám popřeje hezký nový rok !!!!!!!!!!!
Je to HNUS ze strany vaší společnosti a přeji vám na letošní rok , také nic pěkného.
Včera jsem nemohl volat , proto jsem vás žádal emailem o změnu uložení. Pouze jste mě poděkovali za email A NIC !!
Nic u vás nefunguje , akorát jste sprostý na zákazníky, jak mu zavřít ústa.
Nashledanou. Purger
To by si majitelka společnosti měla dořešit. Komplikace výdejen , při kterých se na zákazníka neberou ohledy. A vůbec je nezajímá výsledek.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného výdejního místa na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Purgere, v případě, že je zákazníkem zvolené výdejní místo plné, je zásilka přesměrovaná na blízké volné výdejní místo. Je tomu tak z důvodu, aby ji měl ideálně ještě ten den k dispozici. Jedná se o standardní postup, který je uvedený i v našich Všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezi-nami_07-01-2023.pdf. Gabriela, tým Zásilkovny
Děkujeme za součinnost.
Spotřebitel nás informoval, že mu zásilka byla předána na jinou výdejnu, kde si již zboží vyzvedl. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.