Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 19.12.2014 jsme uzavřeli smlouvu s Vodafone na bezdrátové připojení k internetu na dobu 24 měsíců.Ve zkušební době 1 měsíc i v dalších 2 měsících bylo vše v pořádku.Pro doplnění za tu dobu bylo vytížení na internetu stejné jak v prosínci,tak v lednu a dále.
Před uzavřením smlouvy jsme se informovali telefonicky na centrále o možnostech internetu a telefonistka nám sdělila že internet od nich je NEOMEZENÝ BEZ DATOVÉHO LIMITU,a tato služba platí jak na prohlížeče internetových stránek,tak na přehrávání videí,filmů,youtube,stahování,několikrát nás ujištovala že je vše bez jakéhokoliv omezení.
Na základě těchto informací jsme smlouvu uzavřeli.Jakmile přišla smlouva tak ve smlouvě byl odkaz na webové stránky společnosti kde jsou služby popsané a o žádném datovém limitu tam zmínka nebyla až do doby k 1.3.2015 byly změněny podmínky služby vodafone a od té doby se nám snížila rychlost datového limitu(přehrávání videí a pod.
Na základě telefonické stížnosti nám bylo již sděleno že hovory delší jak 2 měsíce nelze zpětně přehrát a tudíž nelze dokázat že nám společnost Vodafone podala nepravdivé informace.
Umožnění neomezeného internetu s NEOMEZENÝM DATOVÝM LIMITEM nebo odstoupení od smlouvy bez SANKCÍ na základě podání nepravdivých informací o službách.
|
Tweet |
Jestliže strany uzavřou smlouvu, je její obsah pro ně závazný. Pokud tedy byla spotřebiteli poskytnuta služba, která neodpovídá smlouvě, může ji spotřebitel reklamovat, a to nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Pokud podnikatel jednostranně mění obsah smlouvy, je podle § 63 odst. 6 z. o elektronických komunikacích povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Hezký den, pane Studený,
podmínky služby Připojení bez kabelu jsou k dispozici na http://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-pripojeni-bez-kabelu/. Tyto podmínky jsou platné od 6.5.2014, není proto pravda, že bychom od března provedli nějaké změny nebo zavedli nějaké nové limity.
U Připojení bez kabelu není konkrétní limit dat, ale funguje u něj tzv. řízení datového provozu v síti. Pokud na určených službách (podrobně jsou jmenovány v podmínkách, jde zejména o stahování nebo streamovaný obsah) přesáhne v zúčtovacím období datový provoz 30 GB, tak tento typ služeb rychlostně omezíme na 256 kbit/s do konce tohoto zúčtovacího období. Vysvětlení máme také v Centru péče na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,902/a_id/2137/.
Podmínky služby Připojení bez kabelu jsou nedílnou součástí smlouvy a nemůžeme vám nastavit jiný způsob fungování služby, než jak to je uvedeno v nich.
Pokud jste obdržel jiné informace, můžete podat oficiální reklamaci např. přes Reklamační formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint a kolegové vše prověří.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tou, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, žádáme ho o doplnění údajů o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel doplňující informace nepodá do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Tímto stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.