Společnost


NBS Trading Inc.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63615Dodáno jiné zboží, než které bylo objednáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2023, před 2 lety

Zdeňka Lazecká

Znění stížnosti

Pomocí internetu jsem si na stránkách www.premium-parfume.shop objednala za výhodnou cenu 750,- Kč toaletní vodu svěží vůně "Dolce Gabbana light blue", kterou používám už léta. Tuto objednávku tato společnost nijak nepotvrdila a neposlala v písemné formě na e-mail, jak běžně u internetových objednávek probíhá. Přišla mi zcela jiná, sladká vůně s označením "Eau De Parfum - Premium Perfume - Integrale" R 84489 za tutéž cenu, která mi vyloženě smrdí jako levná voňavka a určitě ji nebudu používat, protože je mi z takových sladkých vůní na zvracení. Nevím, zda mohu produkt poslat zpátky na adresu uvedenou na balíčku, zda obdržím zpět peníze nebo původně objednanou vůni nebo nic. Nemám v ruce původní objednávku, neboť jsem očekávala, že ji pošlou na e-mail, ale neposlali. jde zřejmě o nekalou nabídku nějakého zahraničního distributora, na levné napodobenině s nevábnou vůní je uveden zřejmě distributor: TOSH Cosmetics d.o.o., Korzo 6, 51000 Rijeka Hrvatska/Croatia. Neudělala jsem zatím nic pro vyřešení tohoto podvodu. Balíček mi poslal zasílatel - veškeré údaje jsem uvedla v níže uvedené rubrice Podrobnosti o produktu/službě.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jde o nekalý obchod, ráda bych obdržela zpět celou částku 750,- Kč, kterou jsem zaplatila. Již nechci ani tu původně objednanou toaletní vodu, neboť tato firma zcela ztratila mou důvěryhodnost. Po shlédnutí videa na ČT z Černých ovcí z 4.9.2019, kde má paní dost podobnou zkušenost jako já, vidím, že se zřejmě těžko domůžu vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2023 13:23, před 2 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v USA), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 15:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.