Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Zdravim Hlucin penny ma byt otviracka do 21.byla jsem pred obchodem 20:45 a uz jsem se tam nedostala.jak je to mozne??kdyz se ma zavrit v 21 tak byto tak melo byt.chtela jsem pouze 2 veci ne velky nakup.diky za precteni
Otviracka nedodrzeni
Doresit at to ma byt jak ma.
|
Tweet |
Podle § 434 občanského zákoníku dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce). Jednání podnikatele mimo právní styk se řídí pravidly slušnosti a není možné je řešit právní cestou. Vzniklé problémy je možné řešit pouze přímo s podnikatelem prostřednictvím stížnosti na pochybení zaměstnance podniku, jehož jednání je přičitatelné podnikateli. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby podniku, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.