Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 19. 11. 2022 jsme u společnosti Slevomat zakoupili dva pobyty v Orea Resortu Devět Skal na tři noci v ceně jedna noc za 2 150 Kč v současnosti již Slevomat nabízí stejné ubytování ve shodných termínech za cenu 2 290 Kč za noc. V době nákupu nám byla přislíbena bezplatná změna termínu s čímž jsme tedy počítali. Při našem současném požadavku na bezplatnou změnu termínu nám bylo oznámeno že požadují doplatek, neboť ceny byly mezitím flexibilně navýšeny. Dle našeho názoru se jedná nedodržení původních podmínek. Aby nedošlo k pochybám pouze doplňuji, že námi nově požadovaný termín byl v době nákupu v listopadu shodně nabízen za cenu 2 150 Kč za noc. Žádáme tedy o dodržení původního příslibu bezplatné změny.
Výměna emailů se Slevomatem:
-------------------------------
Dobrý den,
žádám o posun termínu na
So 4. 2. – Út 7. 2. 2023
Děkuji
-------------------------------
Dobrý den,
vidím, že požadovaný termín 4. 2. - 7. 2. 2023 je volný u obou Vašich voucherů.
Jen je v daném termínu příplatek 420 Kč u každého voucheru. Byl by tento příplatek za Vás v pořádku?
Pokud ano, tak ještě budu kontaktovat hotel a zeptám se, jestli i za ně je to v pořádku.
S pozdravem
Matěj Jenderka
Specialista zákaznické péče
-------------------------------
Dobrý den,
požadujeme změnu rezervace zdarma dle původních podmínek. Nabídka v době uzavření smlouvy zněla rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Zaznamenali jsme, že průběžně došlo k navýšení ceny nabízených pobytů jak v lednu, tak únoru. Tato však byla v době koupě nižší jak u našeho současného, tak rovněž u námi nově požadovaného víkendového termínu. Nabídka Slevomatu v době uzavření smlouvy nezněla – rezervaci si můžete změnit dle aktuálně navýšené ceny dle našeho uvážení. Náš přístup ohledně volby termínu by byl samozřejmě jiný.
Příplatek 420 Kč u každého voucheru rozhodně tedy není v pořádku a v souladu s předchozí nabídkou vedoucí k uzavření smlouvy.
S pozdravem
Marie Karásková
-------------------------------
Dobrý den, paní Karásková,
Možnost změny termínu 14 dní před začátkem pobytu je opravdu zdarma. Hotel má ale flexibilní ceny a v požadovaném termínu má nyní jinou cenu, vyšší, a proto se musí v novém termínu zaplatit doplatek 420 Kč u každého voucheru.
Cenu si můžete zkontrolovat v nabídce, na našich stránkách.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Matěj Jenderka
Specialista zákaznické péče
Nedodržení příslibu Změna rezervace zdarma Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu společností Slevomat.
Požadujeme změnu termínu rezervace zdarma dle původních podmínek.
|
Tweet |
Prodávající musí řádně informovat spotřebitele o ceně služeb a o případných navýšeních. V případě, že nabízí službu změny rezervace zdarma, měl by řádně uvést informace ohledně omezení, která se této služby týkají.
V tomto případě se domníváme, že spotřebitel nebyl řádně informován o příplatku za změnu termínu. Neměl by tak být povinen platit žádné příplatky a může požadovat poskytnutí služby za původní stanovenou cenu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, milá Marie,
ráda bych Vás poprosila o číslo voucheru, abych to mohla prověřit.
Předem děkuji a přeji hezký den. :-)
Laura, Slevomat.cz
Zástupkyně společnosti Slevomat se vyjádřila viz níže. Považuji případ za uzavřený.
Děkuji za neocenitelnou a důležitou pomoc specialistům společnosti dTest.
Datum: 21. 1. 2023 14:05:51
Hezký den, paní Karásková,
děkuji za Vaši zprávu.
Jistě to nutné není, jak jsem již zmínila v předchozím e-mailu, děláme vše pro to, abychom Vám mohli maximálně vyjít vstříc.
Termín na Vašich voucherech je nyní v pořádku změněný na So 4. 2. – Út 7. 2. 2023, na e-mailové adrese byste měla najít o této změně potvrzení. Došlo tedy pouze ke změně termínu, kódy voucherů zůstávají nadále stejné.
Omlouvám se, že celé řešení takto dlouho trvalo, nicméně bylo třeba zařídit, aby po Vás hotel na místě žádný příplatek již nepožadoval a Vy jste si mohli Váš pobyt užít naplno.
Přeji Vám hezký víkend.
S pozdravem
Eliška Kronďáková
Team Leader zákaznické péče
Dobrý den, milá Marie,
jsem ráda, že je již vše v pořádku.
V případě dotazů jsme tu vždy pro Vás.
Mějte se krásně. :-)
Laura, Slevomat
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za neocenitelnou a důležitou pomoc specialistům společnosti dTest.