Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63639Balík již týden na depu společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2023, před 2 lety

Klára Mudrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

již 5 pracovních dní mi zásilka Z 8328482836 leží na depu společnosti. 2X jsem se spojila s robotem na infolince, 2x jsem psala email - žádná odezva!!


Požadované řešení

Okamžité dodání na výdejní místo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2023 11:56, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2023 13:27, před 2 lety

Dobrý den, paní Mudrová, taková doba doručení rozhodně není běžná, omlouváme se. Je dobře, že jste se ozvala. Je potřeba zásilku prověřit, na což jsou profíci kolegové ze zákaznického servisu. Spojit se s nimi lze přes zákaznickou linku na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojena na jednoho z kolegů. Případně nám můžete napsat do chatu na Facebooku Zásilkovny. Když zvolíte možnost "mám jiný dotaz" a "NE, chci operátora", vaše zprávy se zobrazí kolegům, kteří na vaši zásilku mrknou. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilku budete mít u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 17:10, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.2.2023 07:41, před rokem


Klára Mudrová

Hodnocení: