Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
již 5 pracovních dní mi zásilka Z 8328482836 leží na depu společnosti. 2X jsem se spojila s robotem na infolince, 2x jsem psala email - žádná odezva!!
Okamžité dodání na výdejní místo
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Mudrová, taková doba doručení rozhodně není běžná, omlouváme se. Je dobře, že jste se ozvala. Je potřeba zásilku prověřit, na což jsou profíci kolegové ze zákaznického servisu. Spojit se s nimi lze přes zákaznickou linku na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojena na jednoho z kolegů. Případně nám můžete napsat do chatu na Facebooku Zásilkovny. Když zvolíte možnost "mám jiný dotaz" a "NE, chci operátora", vaše zprávy se zobrazí kolegům, kteří na vaši zásilku mrknou. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilku budete mít u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: