Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6364Výměna grafické karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2015, před 10 lety

Jiří Tišl

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 12.3 jsem zakoupil PC sestavené techniky czc. Vše do té doby proběhlo naprosto v pořádku, až když přišlo na nainstalování ovladačů grafické karty. Po nainstalování ovladačů a vynuceném restartování PC, system prostě klasicky ne a ne naběhnout. Zkusil jsem znovu přeinstalovat a stále stejný problém, také jsem zkusil přepnout jen na intergrovanou grafickou kartu a vše šlo v pohodě. Po přečtení diskuzí s lidmi, kteří měli stejný problém, jsem došel k závěru. Je mrtvá grafická karta zřejmě již z výroby, tudíž jsem jí chtěl vyměnit.

16.3 jsem sestavu kompletně celou odvezl na pobočku czc do Sušice. Pán sepsal problém a zkouknul stav vše bylo v pořádku, požadoval jsem výměnu GK za nový kus a se spokojeností jsem odešel. Na strankách czc jsem zaregistrovaný a stav o reklamaci se objevil až 19.3 i když teoreticky jsem zboží zanesl do pobočky 16.3, ale budiž doprava a tak s tím nemám problém. S čím mám ale problém, je že u stavu reklamace bylo napsáno, že grafická karta byla odeslaná do servisu a zpusob řešení je oprava. Napsal jsem email, že požaduji zpusob řešení výměnu a tak mi bylo vyhověno, alespoň na papíru nebo u kolonky způsobu řešení reklamace, ale dlouho se nic nedělo a já předpokládal, když jsem nové zboží okamžitě poslal zpět a požadoval výměnu GK za nový kus s poznámkou, že k nové grafické kartě požaduji krabici, která mi s prvním zbožím nedorazila, že se tak stane okamžitě. Jelikož jsem byl stále ve 14 ti denní lhůtě, kdy lze odstoupit od smlouvy a nebo vyměnit své zboží. Stále se nic nedělo. Zavolal jsem do czc a paní mi řekla, že zpusob řešení reklamace je výměna, ale výměnu muže uznat pouze technik! I když do 14 dní od zakoupení po internetu mám právo na okamžitou výměnu, když nebylo z mé strany nalezeno fyzické poškození a já na g. kartu ani nesáhl. Tak se karta odešle někam pryč a já musim čekat měsíc na opravu jako kdyby jsem kartu používal 3 - 4 měsíce. To se mi vubec nelíbí. Do té doby co jsem čekal mi samosebou prošla 14 denní lhuta, ale mam písemně doloženo kdy jsem zboží dostal a kdy jsem požadoval výměnu. Počítač jako student potřebuji a myslel jsem, že se vše vyřeší okamžitě jako výměna zboží za nový funkční kus a pak ať si klidně společnost czc mou předešlou GK zkoumají a opraví nebo popřípadě dají do prodeje jako použité zboží, ale ne že já musim kvůli této věci čekat tolik dnů, když jsem měl vlastně právo na okamžitou výměnu. Nevím jestli se s tím dá něco dělat, ale chtěl bych znát váš nazor.

Děkuji s pozdravem Jiří Tišl


Produkt

VGA ATI Gigabyte R9 280 OC 3GB DDR5, PCI-e


Požadované řešení

Výměnu grafické karty za nový kus, který bude zaslán i s originální krabicí. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 13:49, před 10 lety

Pokud jde o koupi zboží přes internet, spotřebitel má dle zákona právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud jde o nesplněnou jakost při převzetí, spotřebitel má právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Nepřiměřený by byl takový požadavek zejména tehdy, pokud by se dalo zboží opravit s nižšími náklady a bez zbytečného odkladu, tj. v řádu jednotek dnů tak, aby zjednání nápravy spotřebiteli nepůsobilo značné obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2015 11:07, před 10 lety

Dobrý den,

prosím o číslo reklamace.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2015 21:09, před 10 lety


Jiří Tišl

č. reklamace je RE15015933. S pozdravem J. Tišl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2015 09:35, před 10 lety

Dobrý den,

reklamace i servis je již ukončen.

Děkuji za pochopení.

LB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2015 21:10, před 10 lety


Jiří Tišl

Děkuji mnohokrát vše proběhlo v pořádku s pozdravem J.T.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 08:45, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.