Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63641Vymáhání dluhu pomocí SMS firmou STATIMA A.S. za nevyžádané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2023, před 2 lety

Beata Pytlíková

Znění stížnosti

V prosinci roku 2021 jsem obdržela první zásilku. Zboží nesplnilo mé očekávání, a tak jsem v řádné lhůtě ukončila odběr ještě v prosinci téhož roku. Zkraje roku přišla druhá zásilka, pak třetí a pak následovaly upomínky. Bohužel pokaždé byla obálka vložena do schránky. Pokaždé jsem kontaktovala společnost na zákaznické lince , kde jsem byla ujištěna, že žádost o ukončení odběru je v pořádku a že má firma technické problémy. Nemám si upomínek všímat a zboží nikam nazpět neposílat. Stejnou odpověď mám i v emailové komunikaci.


Produkt

konopný olej a jablečný ocet


Požadované řešení

Prosím o písemné vyjádření společnosti s vyjádřením, že nemám se společností uzavřen žádný smluvní vztah, nejsem vázána k odběru žádného zboží a nemám vůči společnosti žádný dluh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2023 10:45, před 2 lety

Pokud se spotřebitel obrátí na společnost se žádostí o nezasílání zboží, je následné jednání zaměstnance závazné pro podnikatele (zde pro společnost Stander Sp. zo.o.) dle § 166 Občanského zákoníku.

Doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce. Jedná se o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.