Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
V prosinci roku 2021 jsem obdržela první zásilku. Zboží nesplnilo mé očekávání, a tak jsem v řádné lhůtě ukončila odběr ještě v prosinci téhož roku. Zkraje roku přišla druhá zásilka, pak třetí a pak následovaly upomínky. Bohužel pokaždé byla obálka vložena do schránky. Pokaždé jsem kontaktovala společnost na zákaznické lince , kde jsem byla ujištěna, že žádost o ukončení odběru je v pořádku a že má firma technické problémy. Nemám si upomínek všímat a zboží nikam nazpět neposílat. Stejnou odpověď mám i v emailové komunikaci.
konopný olej a jablečný ocet
Prosím o písemné vyjádření společnosti s vyjádřením, že nemám se společností uzavřen žádný smluvní vztah, nejsem vázána k odběru žádného zboží a nemám vůči společnosti žádný dluh.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel obrátí na společnost se žádostí o nezasílání zboží, je následné jednání zaměstnance závazné pro podnikatele (zde pro společnost Stander Sp. zo.o.) dle § 166 Občanského zákoníku.
Doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce. Jedná se o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.